ja så har vi söndagen här igen. Skönt att de snart är måndag (har alltid gillat måndagar) därför var de lätt att komma till jobbet för mej. Så den känslan är kvar efter snart 26 år. Så de blir nu starta denna dag med kaffe. Sovit bra några nätter,Nu kaffet.
Har varit en utsvävande weekend och jag ser inte speciellt fram emot onsdagens vägning..... Jag har rannsakat mig själv och satt upp strategier hur jag skall jobba för att denna vecka i alla fall inte skulle ge plus på vågen.... men vem vet. det återstår att se. Ännu finns det tre dagar kvar att göra de rätta valen.
Min weekend middags utsvävning blev tyvärr på till en del, så nu behöver jag ta i bruk Bellas vita månad. Börjar med vit vecka så att det inte känns så utmanande.
Att jag inte fått till massor på vågen är ännu ett mysterium
här tar jag en dag i taget. Och säger "de går bra nu" tiderna att äta är viktigt för mej .
Vi använder cookies för funktion, analys och marknadsföring. Det innebär lagring eller åtkomst av data på din enhet eller webbläsare. Funktionella cookies är nödvändiga för att hålla våra tjänster säkra, förhindra missbruk av tjänsterna och för att se till att de alltid fungerar bra.
ja så har vi söndagen här igen. Skönt att de snart är måndag (har alltid gillat måndagar) därför var de lätt att komma till jobbet för mej. Så den känslan är kvar efter snart 26 år. Så de blir nu starta denna dag med kaffe. Sovit bra några nätter,Nu kaffet.
Har varit en utsvävande weekend och jag ser inte speciellt fram emot onsdagens vägning..... Jag har rannsakat mig själv och satt upp strategier hur jag skall jobba för att denna vecka i alla fall inte skulle ge plus på vågen.... men vem vet. det återstår att se. Ännu finns det tre dagar kvar att göra de rätta valen.
Här kommer lite pepp...
Tack Bella, underbart
Här kommer lite pepp...
Tack Bella!
Den behövde jag i dag.. Måndag är ny dag och ny vecka,, så nu kör vi så det ryker!! För jag tänker inte stanna i helgens syndiga träsk..
Solen skiner här och jag har tagit en hundpromenad i skogen på 80 minuter vilket känns bra..
ja ny dag hoppas den blir ok
ja ny dag hoppas den blir ok
Hoppas den blir jättebra för dig och alla andra här inne! =)
Min första "vita" vecka är till ända. Den har gått bra och jag har varit disciplinerad... så
inte nåt sött, mjölmat eller annat skräp har lockat mig.
Vikten har varierat ändå... vilket jag redan vet att den gör från dag till dag.
Jag blev ändå nöjd när den gått ner bara från igår tills idag 👌
Lycka till ni andra.
Min weekend middags utsvävning blev tyvärr på till en del, så nu behöver jag ta i bruk Bellas vita månad. Börjar med vit vecka så att det inte känns så utmanande.
Att jag inte fått till massor på vågen är ännu ett mysterium
här tar jag en dag i taget. Och säger "de går bra nu" tiderna att äta är viktigt för mej .