Även om jag skulle önskat andra siffror så känner jag mig lugn på denna nivån.
Vårt "fredagsmys" blev en TACOsallad... Så som vi gillar att äta denna så populära måltid. Helt utan bröd eller chips gillar vi att njuta den. Lite alkoholfri öl till.
Här händer inte mycket. Händer mycket för mig personligen då gör jag inte som många andra äter minde. Tröst för mig blir då att äta och inte precis nyttig mat.
Min väninna dog i fredags ....såååå sorgligt vi är lika gamla.
Varm kram ❤️ ord blir så futtiga när man förlorat någon, men beklagar verkligen din sorg. Ta hand om dig!
Här händer inte mycket. Händer mycket för mig personligen då gör jag inte som många andra äter minde. Tröst för mig blir då att äta och inte precis nyttig mat.
Varm kram ❤️ ord blir så futtiga när man förlorat någon, men beklagar verkligen din sorg. Ta hand om dig!
Återigen har jag tappat taget och gått upp. När ska det bli ordning på mig??? Helgen som kommer blir väl inte bättre, fyller år då, inget jämnt men fika blir det förstås.
Vi använder cookies för funktion, analys och marknadsföring. Det innebär lagring eller åtkomst av data på din enhet eller webbläsare. Funktionella cookies är nödvändiga för att hålla våra tjänster säkra, förhindra missbruk av tjänsterna och för att se till att de alltid fungerar bra.
Heja Bella! Imponerande!!!!
Heja Bella! Imponerande!!!!
Wow... Tack så mycket 🙏🙏
Även om jag skulle önskat andra siffror så känner jag mig lugn på denna nivån.
Vårt "fredagsmys" blev en TACOsallad... Så som vi gillar att äta denna så populära måltid. Helt utan bröd eller chips gillar vi att njuta den. Lite alkoholfri öl till.
här är vi båda däckade i förkylning. Fördelen inte sugen på nåt. Men de är bara ta de som de kommer.
Imorgon är det dags för vägning igen, det känns som två dagar sedan sist.
Halloj... idag är jag glad... för det lilla.
Känner lust och glädje att det går min väg just nu. Små steg är också steg.. 👌😉
Beklagar sorgen!
Veckans resultat är publicerade!
Återigen har jag tappat taget och gått upp. När ska det bli ordning på mig??? Helgen som kommer blir väl inte bättre, fyller år då, inget jämnt men fika blir det förstås.
Grattis till dig Lovis Toppen 🌹🌹🌹