icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Avslutad! Biggest Looser Våren 2023

Veteran
8084 inlägg
1 januari 2023 15:02

Här surrar vi om vad vi vill 

• Veteran
    4094 inlägg
    23 februari 2023 17:24
    babs2 skrev den 23 februari 2023 12:25

Återigen har jag tappat taget och gått upp.  När ska det bli ordning på mig??? Helgen som kommer blir väl inte bättre, fyller år då, inget jämnt men fika blir det förstås.

Då får du GRATTIS från mig redan nu 👌🌹

• Utmärkt medlem
    702 inlägg
    23 februari 2023 17:53

Tack Bella heart

• Veteran
    2322 inlägg
    24 februari 2023 11:14

lite sorgsen Min bästa vän somnade in den 22 februari .Är glad att jag hann träffa henne en sista gång . Men vem ska jag surra i telefon med nu,för vi hade en speciel relation sen vi var barn.  Men så är livet man vet aldrig när tiden är kommen.  Är inne i en ledsen fas nu. Och förkylningen är kvar den med. Och snö  så de är inte så skoj.heart

• Veteran
    4094 inlägg
    Redigerad: 25 februari 2023 19:50
    pralin skrev den 24 februari 2023 11:14

lite sorgsen Min bästa vän somnade in den 22 februari .Är glad att jag hann träffa henne en sista gång . Men vem ska jag surra i telefon med nu,för vi hade en speciel relation sen vi var barn.  Men så är livet man vet aldrig när tiden är kommen.  Är inne i en ledsen fas nu. Och förkylningen är kvar den med. Och snö  så de är inte så skoj.heart

Beklagar det.... Låt allt ta sin tid... 👍

• Veteran
    2322 inlägg
    28 februari 2023 15:06

tänk förkylning ej bra än.   Känns som de aldrig vill ge sig. heart

• Mycket engagerad
    216 inlägg
    28 februari 2023 16:39

Kämpar på med viktminskningen, och återigen fått bevis på att när magen är ledsen så blir jag också trött och irriterad. Så att dricka vatten och få i sig fiber är väldigt viktigt för mig för att kroppen skall släppa ifrån sig kilon. Idag har jag precis kört 3 månader sedan omstart, det känns som tiden har gått fortare än vad den brukar. Idag kunde jag dra igen dragkedjan på den klänning som jag planerar att ha till dotterns student 1 juni, så nu vet jag att klänningen kommer att fungera och en sak mindre på listan inför studentplaneringen.

• Veteran
    4094 inlägg
    1 mars 2023 07:55
    Nira74 skrev den 28 februari 2023 16:39

Kämpar på med viktminskningen, och återigen fått bevis på att när magen är ledsen så blir jag också trött och irriterad. Så att dricka vatten och få i sig fiber är väldigt viktigt för mig för att kroppen skall släppa ifrån sig kilon. Idag har jag precis kört 3 månader sedan omstart, det känns som tiden har gått fortare än vad den brukar. Idag kunde jag dra igen dragkedjan på den klänning som jag planerar att ha till dotterns student 1 juni, så nu vet jag att klänningen kommer att fungera och en sak mindre på listan inför studentplaneringen.

Gött när det går åt rätt håll. GRATTIS yes

• Veteran
    4094 inlägg
    Redigerad: 1 mars 2023 08:06

PLUS - NOLL... låter kanske inte så bra...men JAG blev jätteglad yes då vikten hoppar upp-och-ner på veckan...och igår stod på 77 kilo....

så man var ju lite spänd på dagens invägning. 

Idag är första dagen utan vår vita månad, utan mjölbröd, godis, glass & kakor.

För 28 dagar sedan vägde jag 77,8 kg yes

Vi tänker " fira" detta idag med bubbel och sånt vi längtat efter.

Vi hade även vår 37-årsdag igår...som stått "på vänt" tills idag.

Ev utelunch då vi ska ut på rull ...

Önskar er allihop ett bra veckoresultat. heart

• Veteran
    2214 inlägg
    1 mars 2023 09:42

Jag har inte mått så bra senaste veckorna, varit trött och allmänt nere, vilket har märkts på min kost. Blev possitivt överraskad då jag vägde mig idag. Hoppas den trenden håller i sig och jag tar mig ut i solen och kan ladda lite inför resten av veckan, bara 4 dagar kvar att arbeta nu.

• Veteran
    2322 inlägg
    1 mars 2023 10:09

här är de mesta tungt just nu,förkylning som inte vill ge sig. Sen att de är lite läkar besmiley de är inget upplyftande.