icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Avslutad! Biggest Looser Våren 2023

Veteran
8084 inlägg
1 januari 2023 15:02

Här surrar vi om vad vi vill 

• Utmärkt medlem
    861 inlägg
    8 februari 2023 12:31

Inser att så fort jag är hemma och inte arbetar så äter jag rätt och det innerbär 🔽 nedåt på vågen direkt. Arbeta oregelbundet är inte riktigt bra för min kropp och vikten ⚖️ men jag arbetar på det...

• Mycket engagerad
    367 inlägg
    8 februari 2023 14:05

Varit hos barnbarnet några dagar blev lite fest varje dag jätteroligt men vågen tyckte inte detsamna.

Nu hemma och får återgå till egen meny 🤦😉

• Veteran
    1245 inlägg
    8 februari 2023 18:52

Som vanligt ner och upp, stilla och upp i en jobbig oreda. 

• Mycket engagerad
    216 inlägg
    9 februari 2023 14:13

Nu har ju omgång 2 börjat för vårens BL. Jag försöker ha fokus 3 veckor framåt, för BL blir det 4.

Kanske en idé kan vara att fundera på om resultatet för denna perioden var det resultatet jag vill ha om 4 veckor.

- Blev resultatet det jag förväntat mig och går det åt rätt håll?

- finns det något jag skall göra mer av för att det skall gå bättre?

- finns det något jag skall göra mindre av för att nå det mål jag vill ha?

- Vad mer behöver jag göra för att detta skall vara möjligt?

- Finns det några hinder, eller risk för jobbiga situationer under de kommande veckorna? Vad kan jag köra för strategier?

Pepp för de kommande fyra veckorna ❤️

• Veteran
    4094 inlägg
    Redigerad: 10 februari 2023 07:02

Trevlig helg allihop. 

Här kommer lite pepp inför kommande veckor 👌😉

• Veteran
    8084 inlägg
    10 februari 2023 13:59

Nu har jag äntligen bokat brynplock och färg och framför allt klippning på onsdag. Jag hade sen tidigare bestämt fika på Ikea med en kompis kl14 och har nu klippning 11.30, brynen kl 12.20.sen har jag lite tid på mig, kanske  blir ett besök på Xizzi eller då sätter jag mig och tar det lugnt

• Veteran
    4094 inlägg
    11 februari 2023 17:24

Lite Spa-känsla över din dag.

Ha det gött 👌😁

• Veteran
    2322 inlägg
    12 februari 2023 10:38

varit hemmi från några dagar,blev akut åka till min äldsta kompis ,Körde 30 mil i torsdags för hinna träffa henne. Sen sov jag  hos en annan vännina ,sen hem igen på lördagen 30mil .Så skönt  att endå har fått träffas.  Men hon lever än,men är väldigt dålig.  Hon hade en sista önskan "de va att få träffa mej" så de var bara att uppfylla, De är gjort nu. heart Så de blev ingen ordning med maten ,men de är påt igen de braiga,

• Mycket engagerad
    399 inlägg
    12 februari 2023 14:49
    pralin skrev den 12 februari 2023 10:38

varit hemmi från några dagar,blev akut åka till min äldsta kompis ,Körde 30 mil i torsdags för hinna träffa henne. Sen sov jag  hos en annan vännina ,sen hem igen på lördagen 30mil .Så skönt  att endå har fått träffas.  Men hon lever än,men är väldigt dålig.  Hon hade en sista önskan "de va att få träffa mej" så de var bara att uppfylla, De är gjort nu. heart Så de blev ingen ordning med maten ,men de är påt igen de braiga,

Tråkigt att höra om din vän, men det låter som en värdig sak att göra för kost och annat känns ganska litet i dessa lägen.
    Ta hand om dig heart

• Veteran
    4094 inlägg
    13 februari 2023 07:33

PRALIN...ledsamt med din vän...men så viktigt att hinna mötas en sista gång.

Hoppas ni fick ett fint möte ...och minne av det.