Härligt att så många är intresserade av att hänga med i BL nu på våren 2023. Flera namn känner jag ingen från tidigare år - härligt att igen träffas i detta forum! Många nya namn finns också med och dem ser jag fram emot att stifta bekantskap med. Det skall bli kul att igen knyta BL kontakter och tillsammans sträva till att varje vecka i Babs tabeller se minustecken på rad! Tack Babs2 för det arbete du gör för forumet!
Tack för start av tråden. Känner att jag kommer behöva denna stöttning framåt. Det har gått så bra i 5 veckor hittills, men fick en dipp idag. Behöver nog sova lite fler timmar om dygnet.
jag var idag och köpte nya skidor sedan mina gamla omkom valborg 2021. blev en liten tur på 1.5 km men det var dåliga spår och aningen kyligt. har satt som mål att inte äta godis och röra mig 5 km i snitt per dag i januari, sedan ska jag kolla om jag ska öka sträckan eller hur det känns. Det känns skönt att komma igång med en nystart nu efter nyår.
Tack Babs2 för allt arbete du lägger ner på detta ❤️
Vi använder cookies för funktion, analys och marknadsföring. Det innebär lagring eller åtkomst av data på din enhet eller webbläsare. Funktionella cookies är nödvändiga för att hålla våra tjänster säkra, förhindra missbruk av tjänsterna och för att se till att de alltid fungerar bra.
ska bli spännande ser hur 2023 går. Tack babs2 för forsättning.
Ser fram emot 2023 med gamla erfarenheter hoppas jag på att lyckas :D
Kul att följa er andra med :)
Härligt att så många är intresserade av att hänga med i BL nu på våren 2023. Flera namn känner jag ingen från tidigare år - härligt att igen träffas i detta forum! Många nya namn finns också med och dem ser jag fram emot att stifta bekantskap med. Det skall bli kul att igen knyta BL kontakter och tillsammans sträva till att varje vecka i Babs tabeller se minustecken på rad! Tack Babs2 för det arbete du gör för forumet!
Tack för start av tråden. Känner att jag kommer behöva denna stöttning framåt. Det har gått så bra i 5 veckor hittills, men fick en dipp idag. Behöver nog sova lite fler timmar om dygnet.
jag var idag och köpte nya skidor sedan mina gamla omkom valborg 2021. blev en liten tur på 1.5 km men det var dåliga spår och aningen kyligt. har satt som mål att inte äta godis och röra mig 5 km i snitt per dag i januari, sedan ska jag kolla om jag ska öka sträckan eller hur det känns. Det känns skönt att komma igång med en nystart nu efter nyår.
Körde intervallträning på gymmet, hade en bra serie på telefonen, så det blev ytterligare 30 min promenad. Så totalt 6,3 km på löpbandet.
Imorgon har jag uppföljning med sjuksköterskan för att se hur det gått under de senaste tre veckorna.
mammografi i dag. Så måste ut i detta snöväder.
Ska bli roligt att hänga på denna omgång, den här våren ska verkligen gå i viktminskningens tecken :)
Jaha ja, bara att bita i det sura äpplet och streta på mot bättre hälsa, och vad är bättre än att göra det i gott sällskap 😀❤️
Ser fram emot att få hänga med denna omgång.
Fortsätta kampen med er gamla som nya.
Tack Babs2 för allt arbete du lägger ner på detta ❤️