icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Avslutad! Biggest Looser Våren 2023

Veteran
8081 inlägg
1 januari 2023 15:02

Här surrar vi om vad vi vill 

• Veteran
    8081 inlägg
    16 januari 2023 20:30

Idag har jag skött mig vad mat beträffar

• Mycket engagerad
    101 inlägg
    17 januari 2023 08:22

Ser fram emot morgondagens vägning :)
    Åt godsaker i fredags, men annars har jag skött mig. Hur går det för er?

• Engagerad
    98 inlägg
    17 januari 2023 08:57

För mig går det bra. Iom att mitt blodsocker har lagt sig på en sjuktbra nivå så vill jag inte hamna utanför målvärdesområdet ens för en stund. Det var en oväntat effektiv drivkraft, i alla fall för nu. Jag har ju bara ätit Low carb knappt i en och en halv vecka men än så länge har jag inte haft sug efter något onyttigt öht och ingen är mer förvånad än jag ;)) Ser också fram emot morgondagens vägning :)

• Utmärkt medlem
    860 inlägg
    Redigerad: 17 januari 2023 10:17

Här går det bra med det synliga sockret det dolda i maten kommer finnas kvar ett tag, men triggar

inte igång sötsuget. Det är det viktigaste för mig att inte amna i godispåsen. 

Ha en bra tisdag, imorgon vägdag. 

• Veteran
    2322 inlägg
    17 januari 2023 11:09

tänk snart är de vägdags igen. Jag försöker ta en dag i taget. De värsta är denna gång att inte kunna gå som jag vill. Men men jag gör mitt bästa.  54 år i dag sen jag fick min första dotter. 

• Mycket engagerad
    130 inlägg
    17 januari 2023 16:51

Idag blåser det snöblandat regn på tvären och hundpromenaderna blev inte så långa.. 

Det fick bli en stor kastrull med köttsoppa, som värmer gott i rusket..

• Mycket engagerad
    241 inlägg
    17 januari 2023 18:39

Idag tog jag en skön promenad mellan regnskurarna. Mina gåstavar var med och hörlurar med musik i.

Jag tycker det är Skönt att det inte är halt utanför dörren. Promenaderna går mycket lättare då. Imorgon vägdag jag hoppas på minus ➖ på vågen.

• Mycket engagerad
    216 inlägg
    Redigerad: 17 januari 2023 23:13

Fick till första tabata träningen hemma. Ser fram emot vägningen imorgon. Tänk att en vecka går så fort.

• Utmärkt medlem
    508 inlägg
    18 januari 2023 06:31

Har kännts segt med vikten ganska länge, men nu plötsligt börjar de släppa! - 1,1 kg den här veckan, hoppas att det fortsätter neråt! 

• Veteran
    4094 inlägg
    18 januari 2023 07:19

Här har det inte varit någon ordning alls  med varken mattider och intag av "fel" saker. Ingen ork till motion heller.

Det måste bli ordning på mig också snart. 

Därför blev jag förvånad att det var ett ynka minus just idag...trodde jag INTE.

Bra jobbat ni andra som " kommit igång"