icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Avslutad! Biggest Looser Våren 2023

Veteran
8081 inlägg
1 januari 2023 15:02

Här surrar vi om vad vi vill 

• Utmärkt medlem
    508 inlägg
    27 april 2023 20:49

Här går det fortsatt upp och ner och upp. Just nu känns det tyvärr som att jag hamnar i negativa loopar av att väga mig varje vecka. Och vågen skapar just nu för mycket frustration. 

Därför kommer jag tyvärr att hoppa av och lämnar gruppen. Tack babs2 för att du fixar allt! Och kämpa på allihop! Pepp pepp!

• Veteran
    8081 inlägg
    Redigerad: 27 april 2023 21:53

Lycka till i fortsättningen och välkommen tillbaka om du vill och orkar   heart

• Utmärkt medlem
    508 inlägg
    28 april 2023 06:36
    babs2 skrev den 27 april 2023 21:53

Lycka till i fortsättningen och välkommen tillbaka om du vill och orkar   heart

Tack babs2. heart

• Utmärkt medlem
    860 inlägg
    28 april 2023 09:45
    Waza79 skrev den 27 april 2023 20:49

Här går det fortsatt upp och ner och upp. Just nu känns det tyvärr som att jag hamnar i negativa loopar av att väga mig varje vecka. Och vågen skapar just nu för mycket frustration. 

Därför kommer jag tyvärr att hoppa av och lämnar gruppen. Tack babs2 för att du fixar allt! Och kämpa på allihop! Pepp pepp!

All pepp till dig och kom tillbaka när det känns rätt. (kände likadant för ett år sedan)

• Veteran
    8081 inlägg
    28 april 2023 10:37

AnnLin är senaste tillskottet, h0ppas du ska trivas i vår grupp!

• Mycket engagerad
    333 inlägg
    28 april 2023 10:55

Blir jättebra. Behöver lite energi och gemenskap. Mår så bra av LCHF, men har så svårt att hålla i det. Har lite artrosproblematik och en taskig axel som väntar på operation. Så jag behöver ju gå ner för att kroppen ska kunna hantera det. Ensam är inte alltid stark. Så tacksam för att jag får vara med.

• På gång
    43 inlägg
    28 april 2023 12:09
    AnniLin skrev den 28 april 2023 10:55

Blir jättebra. Behöver lite energi och gemenskap. Mår så bra av LCHF, men har så svårt att hålla i det. Har lite artrosproblematik och en taskig axel som väntar på operation. Så jag behöver ju gå ner för att kroppen ska kunna hantera det. Ensam är inte alltid stark. Så tacksam för att jag får vara med.

Kul att även du är ny i gänget här smiley Åh, jag operade min axel förra måndagen och tog stygnen i dag. Nu väntar jag bara på att den ska läka ordentligt så att jag kan börja använda den igen (fick en fraktur efter ett fall i mars 2022) crying

• Mycket engagerad
    450 inlägg
    28 april 2023 21:08

Härligt med nya medlemmar i BL - välkomna med och lycka till på Viktresan AnniLin och Nenna67

• Veteran
    2322 inlägg
    29 april 2023 09:09

ja de är kul med ny energi,de behövs.  Här vet jag inte hur energin till allt ska komma ifrån. Men en dag i taget.  Väldigt bakslag på huset när vi hade besiktning,Men vi får se vad vi går vidare med. MEN TUNGT ÄR DE 

• Mycket engagerad
    450 inlägg
    Redigerad: 29 april 2023 11:05
    pralin skrev den 29 april 2023 09:09

ja de är kul med ny energi,de behövs.  Här vet jag inte hur energin till allt ska komma ifrån. Men en dag i taget.  Väldigt bakslag på huset när vi hade besiktning,Men vi får se vad vi går vidare med. MEN TUNGT ÄR DE 

KAn tänka mig att det verkligen är jobbigt. Bakslag är inte trevliga och speciellt inte på sådant som kunde göra vardagen lättare. Bra att din attityd är den rätta: en dag i taget, det är nog det enda tänkbara