så jobbigt här,med allt. Jag var kolla hörsel i dag, Har tinnitus på vänster öra, Annars var de bra med hörseln,för min ålder, Alltid nåt positivt. Så har vi regn nästan lite skönt.
Gjorde ett långt inlägg i ett forum, nästa delmål 85kg, blev utkastat och allt jag skrivit försvann när jag tryckte på "skicka" det hände 2 ggr så jag tappade humöret totalt, blev så jäkla arg 😡
Nu åker jag å handlar så jag glömmer bort att vara arg! 😅
så var de "folknykterhetens dag" inga problem för mej. De är mer problem med de som måste tuggas,har tappat all kraft till rätt mat. Men inte undra på i denna situvation. Denna väntan till att de ska bli nån förändring är inte kul alls.Men nu kaffe, sol iaf
En stressig vecka ligger bakom och två lika stressiga framför. Kosten har inte varit den bästa näringsmässigt men varit tillräckligt kalorisnål. Då det blir så ser man detta genast på sammansättningen i kroppen ( har en sån våg) - fettprocenten stiger och muskelmassan sjunker.... Inte bra alls!
Har varit trött de senaste dagarna, vet inte om det beror på dieten. Körde i alla fall vattenfys mån/ons men idag blir det vila
Vi använder cookies för funktion, analys och marknadsföring. Det innebär lagring eller åtkomst av data på din enhet eller webbläsare. Funktionella cookies är nödvändiga för att hålla våra tjänster säkra, förhindra missbruk av tjänsterna och för att se till att de alltid fungerar bra.
Hemma igen...och borta bra men hemma bättre . I alla fall när man inte mår sitt bästa. Mannen var redan hostig & snorade när vi reste.
Sen blev det min tur. Som en öppen kran rann snoret...och det " sliter" på en.
Sen kom hostan....men nu är vi båda " nästan " bra.
Vi beslöt att inte ta någon " loppisrunda" på hemvägen ...utan körde direkt hemåt på lördagen. ..och det var ljuvligt att komma tillbaka.
Även om vi haft att göra efter det , med att iordningställa allt inför nästa tur.
Det blir inte minst mycket hår i bilen , när vi numera har en Prins med oss.
Han skötte sig f.ö. exemplariskt på färjan. Båt har han åkt tidigare med sina första människor....som vi f.ö. träffade en stund på lördagen.
De och vi hade inte setts på 1 år....( förrutom ständiga foto och filmer med info om hans mående ) och han verkade känna igen dom.
Det blev ett fint möte.
Nu mår han "som en Prins" här hemma igen.
Tar sig dricka både ute & inne vid sina " vattenhål"...
Möt Prins Morris af Kroppefjäll
Mitt ❤️ Min glädje ❤️ mitt allt ❤️
Varit och vattentränat idag och är alldeles go och mör i kroppen. Är lite trött också, beror kanske på dieten men mår annars helt ok
Magen har börjat röra på sig
- det märktes på vågen idag❗️
så jobbigt här,med allt. Jag var kolla hörsel i dag, Har tinnitus på vänster öra, Annars var de bra med hörseln,för min ålder, Alltid nåt positivt. Så har vi regn nästan lite skönt.
Gjorde ett långt inlägg i ett forum, nästa delmål 85kg, blev utkastat och allt jag skrivit försvann när jag tryckte på "skicka" det hände 2 ggr så jag tappade humöret totalt, blev så jäkla arg 😡
Nu åker jag å handlar så jag glömmer bort att vara arg! 😅
Ha det gott❤️
Monqi...håller med...det är såå frustrerande att man inte kopierar innan man skickar. Lär mig aldrig det...
så var de "folknykterhetens dag" inga problem för mej. De är mer problem med de som måste tuggas,har tappat all kraft till rätt mat. Men inte undra på i denna situvation. Denna väntan till att de ska bli nån förändring är inte kul alls.Men nu kaffe,
sol iaf
En stressig vecka ligger bakom och två lika stressiga framför. Kosten har inte varit den bästa näringsmässigt men varit tillräckligt kalorisnål. Då det blir så ser man detta genast på sammansättningen i kroppen ( har en sån våg) - fettprocenten stiger och muskelmassan sjunker.... Inte bra alls!
Har varit trött de senaste dagarna, vet inte om det beror på dieten. Körde i alla fall vattenfys mån/ons men idag blir det vila