icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Avslutad! Biggest Looser Våren 2023

Veteran
8081 inlägg
1 januari 2023 15:02

Här surrar vi om vad vi vill 

• Veteran
    4094 inlägg
    Redigerad: 26 maj 2023 06:23

Inte hade jag nån koll på helgerna...det var bara MORS DAG som existerade för mig...tills igår kväll surprise

GLAD PINGST till er alla alltså. wink...ät ,njut och lev så gott ni kan.

Önskar såklart er som är sjuka, god bättring. 

Här har vi grillat i 2 dagar i rad...så gott det är med Baconlindade champinjoner...

och andra grönsaker...toppat med Ädelostsås. 👌😋

• Veteran
    2322 inlägg
    26 maj 2023 09:49

jag såg i almenackan de var pingst,men inget som firas eller så. Yngsta dotter fyllde 50 år i går,men de stack iväg.  Jag gillar att hon åkte iväg och toar hand om sin familje i lungn o ro.   Jag ska försöka komma på banan 

• Veteran
    1244 inlägg
    27 maj 2023 15:57

Pingstafton idag, jag skulle trösta mig med en liten burk citronsorbet när jag är fotbollsänka i 6 tim. 
    flera år sedan jag åt det men mindes den som frisk och god. Det var den nu också. Men mitt nöjda Mmmm bytes efter dessertsked nr 2 ut mot

Mindre nöjt  läte.  Fy attans vad SÖT den blev helt plötsligt. Det var synd- nu kommer resterande i den burken få följa med upp till dottern imorgon. Ist för tårta ville hon ha glass ist. 

Lillebror och mamma tyckte att 50 år fylls inte mer än en gång så även om storasyster firade 50årsdagen på Island ist så får hon dras med oss ändå. 
    så vi står för lunch i form av smörgåstårta och glass och färska bär till kaffet. Det enda hon behöver göra är att vara hemma och det var ok. 
    Det föll sig så bra att även deras pappa med familj kommer.  Så det blir flera mammor samtidigt, passar ju bra!

FORTSATT TREVLIG HELG!

• Veteran
    2322 inlägg
    28 maj 2023 09:23

nästan lite skönt med svalare i dag. I går körde vi ris som legat ett tag.(jag med som sällskap).  Så frusterande att jag inte kan fixa nåt stående. Så va detta ska bli vet ingen. Nu kaffe.

• Veteran
    1244 inlägg
    28 maj 2023 16:59

Pralin, 

Då är det lasset borta och ni kan fundera på nästa. 
    Även när det känns övermäktigt går det framåt, en liten bit i taget.

och kaffe, det behövs alltid!

• Mycket engagerad
    216 inlägg
    29 maj 2023 19:31

Haft 4 katastrof dagar på raken men idag har jag hållit mig på banan och ska så göra. En födelsedag på fredag så då kan det eventuellt bli mat och dryck igen om det blir av men sen kör jag vidare 💪

• Utmärkt medlem
    861 inlägg
    30 maj 2023 07:24

Lämnar vikten idag för imorgon är jag på Island, men kommer hem till nästa onsdag. 
    ha en bra vecka 🌺

• Veteran
    2322 inlägg
    30 maj 2023 07:36

lite snurrigt här,med  de mesta. Vi försöker komma fram till hur vi ska gå vidare med detta hus. Om vi ska ta kontakt med banken eller vad de kan bli. Energin finns inte,men nåt måste göras,men hur.  Just nu svårt med de mesta,jag ska börja med nån medicn för nervsmärta, Men jag är inte pigg på de,mycket biverkningar.   Ja vi får se vad de blir. Nu kaffe

• Veteran
    8081 inlägg
    30 maj 2023 11:31

Här  har det inte gått bra! Rabarbern har växt och stod där och skrek: gör mig till paj och det gjorde jag och åt den förstås med vaniljvisp. Plus att jag ätit en massa annat.

Trodde att den värsta pollensäsongen var över, men det verkar ha tagit fart igen, ögon och näsa rinner, grus i ögonen och jag nyser så jag kissar på mig. Har bra medicin,  men var så korkad att jag trappade ner, men nu kör jag igen.

• Mycket engagerad
    138 inlägg
    30 maj 2023 12:27

Tänkte att jag skriver både här  och där vi skriver in vikterna. Efter många funderingar, så väljer jag att hoppa av. Har så många fel i kroppen.

Utdragen förkylning på en månad, sen ramlade jag illa och inte kunde gå, nu har jag troligtvis dragit på mig en sjukdom som gör att man få äta kortison en längre tid.

Hoppas jag kan få vara med till hösten om gruppen fortsätter.

Jag önskar alla lycka till och en trevlig sommar.🙂🌻