ja ni hur gör vi , Visst vi kan ta sommarlov, Så kanske man kommer till ett bättre höst ????? .De är babs som får ta ställning,tycker hon gör ett kanon jobb.
Jag känner att jag behöver sommarlov. tänker att det kan ge en nytändning om man får lite distans och får längta till det drar igång igen, kanske i slutet av augusti eller början av september!? För uppenbart är det inte nog motiverande för mig att väga mig en gång i veckan. Det blir blir bara ett dåligt samvete när siffrorna har gått i fel riktning flera veckor i rad. För mig är sommaren en tid när jag inte prioriterar att stå inne vid spisen och tillaga välplanerad mat (och tyvärr för vikten, har den säsongen har redan startat för flera vackor sedan) då jag är ute i trädgården och fixar och donar från morgon till kväll. Så ja, jag röstar för sommarlov men vill gärna vara med på tåget ändå. Och jag vill ge Dig, babs2, en stor eloge, kram, varmt tack och en enorm bukett med dina favoritblommor (tyvärr bara virtuellt) för att du vecka efter vecka tragglar på och sammanställer vikten för oss i gruppen Tack för det jobbet och den tiden du lägger på oss! Jag önskar att ALLA tar sitt ansvar och gör sitt yttersta för att underlätta sammanställningen och respekterar de enkla riktlinjer som är satta så att babs inte behöver jaga någon av oss.
Önskar er alla en härlig dag, en härlig vecka, vart än ni befinner er, vad än ni gör och oavsett värdsligt väder, sol i hjärtat, sol i sinnet!
Jag tycker att det låter som en bra ide, Babs2. Passar mig bra. Jag är nog inte den enda som lever "nomadliv" på sommaren, d v s jag är inte hemma varje onsdagmorgon och kan väga mig på min egen våg. Du gör ett fantastiskt jobb och har gjort dig förtjänt av en "semester" från oss tänker jag ........😊
Vi ska vinna över det som orsakar att vi är här över huvudtaget. oavsett vad det är.
Sen är det ju trevligt att surra också såklart...så att ha den här tråden öppen över ett ev. sommarlov , kan vara bra för den som behöver det...och den behöver ju ingen " sköta".
Här är det "stenhårt" jobb utomhus varje dag....ryggen pajar varje dag och ben / armmusklerna är ömma...så nu måste JAG ta ett brake inför den Student som väntar på fredag ...så jag kan gå och röra mig ordentligt.
Efter den festen fortsätter vi ut med Pärlan ett par nätter till.
Vi är redan på Västkusten...så det blir ut på öarna vi styr den här gången.
Igår " firade " vi med lite bubbel ( -% ) , krossrostad potatis / file 'och tillbehör.
Jag funderar och funderar och blir så rörd av alla fina ord!
Kan vi göra så att vi håller igång "surrtråden" men låter vikttävlandet vila. ???
Varför? Är inte viktresa igång hela tiden, för mig är det en sporre. Sedan kan ju var och en välja själva hur man gör under sommaren. Det är ju frivilligt att vara med.
babs Du gör ett kanon jobb, trist att många är så nonchalanta. Hoppar man av, bortrest eller sjuk så meddelar man dig antingen här eller privat. Förstår att du lägger ner mycket tid på att få allt att rulla, jag verkligen uppskattar det du gör. Har redan sagt hur jag vill under sommaren.
Vi använder cookies för funktion, analys och marknadsföring. Det innebär lagring eller åtkomst av data på din enhet eller webbläsare. Funktionella cookies är nödvändiga för att hålla våra tjänster säkra, förhindra missbruk av tjänsterna och för att se till att de alltid fungerar bra.
ja ni hur gör vi , Visst vi kan ta sommarlov, Så kanske man kommer till ett bättre höst ????? .De är babs som får ta ställning,tycker hon gör ett kanon jobb.
Jag känner att jag behöver sommarlov. tänker att det kan ge en nytändning om man får lite distans och får längta till det drar igång igen, kanske i slutet av augusti eller början av september!?
För uppenbart är det inte nog motiverande för mig att väga mig en gång i veckan. Det blir blir bara ett dåligt samvete när siffrorna har gått i fel riktning flera veckor i rad. För mig är sommaren en tid när jag inte prioriterar att stå inne vid spisen och tillaga välplanerad mat (och tyvärr för vikten, har den säsongen har redan startat för flera vackor sedan) då jag är ute i trädgården och fixar och donar från morgon till kväll. Så ja, jag röstar för sommarlov men vill gärna vara med på tåget ändå.
Tack för det jobbet och den tiden du lägger på oss! Jag önskar att ALLA tar sitt ansvar och gör sitt yttersta för att underlätta sammanställningen och respekterar de enkla riktlinjer som är satta så att babs inte behöver jaga någon av oss.
Och jag vill ge Dig, babs2, en stor eloge, kram, varmt tack och en enorm bukett med dina favoritblommor (tyvärr bara virtuellt) för att du vecka efter vecka tragglar på och sammanställer vikten för oss i gruppen
Önskar er alla en härlig dag, en härlig vecka, vart än ni befinner er, vad än ni gör och oavsett värdsligt väder, sol i hjärtat, sol i sinnet!

Tack för all jobb du gör babs2🙏🥰
Jag fortsätter gärna över sommaren, är en sporre att skärpa till sig!
Så jag röstar på att fortsätta 🙏
Tack för all jobb du gör babs2🙏🥰
Jag fortsätter gärna över sommaren, är en sporre att skärpa till sig!
Så jag röstar på att fortsätta 🙏
Kan vi göra så att vi håller igång "surrtråden" men låter vikttävlandet vila. ???
Jag tycker att det låter som en bra ide, Babs2. Passar mig bra. Jag är nog inte den enda som lever "nomadliv" på sommaren, d v s jag är inte hemma varje onsdagmorgon och kan väga mig på min egen våg. Du gör ett fantastiskt jobb och har gjort dig förtjänt av en "semester" från oss tänker jag ........😊
Halloj alla som kämpar på och aldrig ger upp
Vi ska vinna över det som orsakar att vi är här över huvudtaget. oavsett vad det är.
Sen är det ju trevligt att surra också såklart...så att ha den här tråden öppen över ett ev. sommarlov , kan vara bra för den som behöver det...och den behöver ju ingen " sköta".
Här är det "stenhårt" jobb utomhus varje dag....ryggen pajar varje dag och ben / armmusklerna är ömma...så nu måste JAG ta ett brake inför den Student som väntar på fredag ...så jag kan gå och röra mig ordentligt.
Efter den festen fortsätter vi ut med Pärlan ett par nätter till.
Vi är redan på Västkusten...så det blir ut på öarna vi styr den här gången.
Igår " firade " vi med lite bubbel ( -% ) , krossrostad potatis / file 'och tillbehör.
Jag tycker vi som vill kör över sommaren, för mig är det en sporre.
Varför? Är inte viktresa igång hela tiden, för mig är det en sporre. Sedan kan ju var och en välja själva hur man gör under sommaren. Det är ju frivilligt att vara med.
babs Du gör ett kanon jobb, trist att många är så nonchalanta. Hoppar man av, bortrest eller sjuk så meddelar man dig antingen här eller privat. Förstår att du lägger ner mycket tid på att få allt att rulla, jag verkligen uppskattar det du gör. Har redan sagt hur jag vill under sommaren.