icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Avslutad! Biggest Looser Våren 2023

Veteran
8081 inlägg
1 januari 2023 15:02

Här surrar vi om vad vi vill 

• Engagerad
    98 inlägg
    7 juni 2023 08:43

Kan förstås ha fel men tycker mig kunna läsa mellan raderna att babs2 behöver sommarlov från att sammanställa vikterna varje vecka, men är för snäll för att säga det (babs, du får rätta mig om jag har fel).Tycker att var och en får ta ansvar för sin egen vikt över sommaren. Skriv in den i gruppen eller gör en egen tabell eller gör en egen grupp med sommarvikt och redovisa men jag tycker att det är mycket begärt att förvänta sig åretruntservice av någon annan..

Babs2, säg hur DU vill ha det och så får vi övriga anpassa oss efter det, annars är det risk att diskussionen fortsätter i det oändliga 🤪

• Mycket engagerad
    276 inlägg
    7 juni 2023 09:08
    KaLiJe skrev den 7 juni 2023 08:43

Kan förstås ha fel men tycker mig kunna läsa mellan raderna att babs2 behöver sommarlov från att sammanställa vikterna varje vecka, men är för snäll för att säga det (babs, du får rätta mig om jag har fel).Tycker att var och en får ta ansvar för sin egen vikt över sommaren. Skriv in den i gruppen eller gör en egen tabell eller gör en egen grupp med sommarvikt och redovisa men jag tycker att det är mycket begärt att förvänta sig åretruntservice av någon annan..

Babs2, säg hur DU vill ha det och så får vi övriga anpassa oss efter det, annars är det risk att diskussionen fortsätter i det oändliga 🤪

Håller fullständigt med dig KaLiJe. Helt orimligt med åretruntservice. Sommaren kan vara svår för många av oss men vi har ju detta forum att använda om vi behöver skriva av oss om våra med- och ev motgångar.  

• Veteran
    8081 inlägg
    7 juni 2023 10:06

Att hålla igång detta sporrar mig även om det inte alltid märks. Jag funderar lite till. Den som inte vill vara med under sommaren meddelar det och kommer igen när det är lämpligt, är en lösning. Ska kolla med Johan hur vi kan göra.

Ha det bra i sommargrönskan.heart

• Engagerad
    98 inlägg
    7 juni 2023 11:07
    babs2 skrev den 7 juni 2023 10:06

Att hålla igång detta sporrar mig även om det inte alltid märks. Jag funderar lite till. Den som inte vill vara med under sommaren meddelar det och kommer igen när det är lämpligt, är en lösning. Ska kolla med Johan hur vi kan göra.

Ha det bra i sommargrönskan.heart

Det är bra att det är Du som bestämmer babs2!😊 Jag tar gärna sommaruppehåll och hejar på er som fortsätter. Kommer titta in här för att se hur det går och jag vill gärna vara med när det officiellt drar igång igen efter sommaren. Meddela gärna datum när du vet. Och om jag uppfattade det rätt så är det 3 veckor kvar på den här terminen? 🤔😀

• Veteran
    2322 inlägg
    7 juni 2023 17:31

kämpar på med saker o ting.  Vi ska till banken nästa vecka får se om de kan komma med nåt för oss.  För vi tror de är bättre åtgärda,och under tiden fär vi bo ilägenheten ???

• Veteran
    4094 inlägg
    Redigerad: 7 juni 2023 18:37
    pralin skrev den 7 juni 2023 17:31

kämpar på med saker o ting.  Vi ska till banken nästa vecka får se om de kan komma med nåt för oss.  För vi tror de är bättre åtgärda,och under tiden fär vi bo ilägenheten ???

Jag tror det är ett bra beslut...Pralin... men inte roligare för det, såklart. 

• Veteran
    8081 inlägg
    Redigerad: 8 juni 2023 16:26

Nu har jag funderat och fått funderingarna godkända av Jjohan, som tycker som en del av oss att eftersom sommaren är svår, så bör man belöna den som går ner. yes

Så här blir det:

v26 avslutas våren! Ingen rapport från mig v 27, men deltagarna rapporterar vikt som ligger till grund för v27-v31.

v27-v31: 3 månaders plusmedlemsskap för den som%-uellt går ner mest

v31-v35: 3 månaders plusmedlemsskap för den som%-uellt går ner mest

v35 startar hösten som pågår till v51. 4omgångar med 3 månaders plusmedlemsskap för den som%-uellt går ner mestv31-

På något sätt vill jag att ni meddelar om ni vill vara med i sommaromgångarna och sen om ni vill vara med i höst. Jag kommer att ta in fler deltagare, flera har försvunnit nya verkar tappa sugen fortare än gamla "uvar" yes

• Engagerad
    98 inlägg
    8 juni 2023 13:59

Jag passar över sommaren men vill gärna vara med från v 35. igen 

• Mycket engagerad
    399 inlägg
    8 juni 2023 15:10

Som jag gett indikationer på så vill jag ingen semester ha utan vil fortsätta väga och rapportera oavsett om det blir plus eller minus då viktresan och min hjärnkamp pågår alla tider på året.

Jag tackar ja och anmäler mig att fortsätta båda perioderna v27-31 och v31-35 samt så anmäler jag mig till hösten från v35-51.

Tack för allt det jobb du lägger ned Babs heart

• Veteran
    8081 inlägg
    8 juni 2023 16:42
    matmaja skrev den 7 juni 2023 09:08
    KaLiJe skrev den 7 juni 2023 08:43

Håller fullständigt med dig KaLiJe. Helt orimligt med åretruntservice. Sommaren kan vara svår för många av oss men vi har ju detta forum att använda om vi behöver skriva av oss om våra med- och ev motgångar.  

Jag gör det helt frivilligt och för min egen "avskyvärda del" som min mormor brukade säga.