Jag hänger kvar både i sommar och i höst. Det är visserligen skönt med sommarlov, men jag är rädd för att det kan dra iväg helt åt pipsvängen om jag inte har en piska på ryggen Det är farligt mycket god mat och dryck nu med diverse trevliga lunchträffar, födelsedagar och andra festliga sammankomster.
Igår hade jag barn och barnbarn, svärdotter med föräldrar här för att fira yngsta barnbarnets skolavslutning. Vi åt glass, grädde, jordgubbar och en citronkladdkaka som jag hade bakat, allt helt veganskt och mycket gott. Trevlig sommarkväll med mycket snack och vi spelade kubb och kastade ringar.
PS. Hur svårt kan det vara att lämna in sin vikt i tid? Senast onsdag kl 24.00! Skärpning!
tänk banken ringde i går. De tyckte nog syn om oss,så nu har vi ett lånelöfte,ska bara ge dom en offert på jobbet. (om vi får tag på nån ) Men de kommer bli ett jäkla jobb,Men de är nog de bästa endå. Mat är nästan obefintligt just nu,har blivit så mycket lätta mål. Men litet hopp kanske ska ge mej hopp om bättre framtid.
tänk banken ringde i går. De tyckte nog syn om oss,så nu har vi ett lånelöfte,ska bara ge dom en offert på jobbet. (om vi får tag på nån ) Men de kommer bli ett jäkla jobb,Men de är nog de bästa endå. Mat är nästan obefintligt just nu,har blivit så mycket lätta mål. Men litet hopp kanske ska ge mej hopp om bättre framtid.
Äntligen en strimma av hopp 🙏 Hoppas ni hittar en bra & seriös entreprenör. Håller en 👍
Pralin, även här tummas det för glädjande fortsättning.
i vår ålder behövs lite lugn och stabilitet runt om oss.
För egen del har jag lagt förhoppningar om större äventyr åt sidan nu. Nöjd som det är, med det mesta.
Tyvärr ser det ut som om himlen blir allt mörkare. Åska är jag inte intresserad av alls.
Hoppas att lördagen totalt sett blir en bra dag, för oss ala
ja du lung o ro skulle sitta rätt bra,och en kropp som funkar men får försöka göra så gott man kan eller har lust till. Nu får vi se vad veckan blir.Ha de gott
30 grader i skuggan här. I natt ska det regna. Hurra!
Vi använder cookies för funktion, analys och marknadsföring. Det innebär lagring eller åtkomst av data på din enhet eller webbläsare. Funktionella cookies är nödvändiga för att hålla våra tjänster säkra, förhindra missbruk av tjänsterna och för att se till att de alltid fungerar bra.
Jag hänger kvar både i sommar och i höst. Det är visserligen skönt med sommarlov, men jag är rädd för att det kan dra iväg helt åt pipsvängen om jag inte har en piska på ryggen
Det är farligt mycket god mat och dryck nu med diverse trevliga lunchträffar, födelsedagar och andra festliga sammankomster.
Igår hade jag barn och barnbarn, svärdotter med föräldrar här för att fira yngsta barnbarnets skolavslutning. Vi åt glass, grädde, jordgubbar och en citronkladdkaka som jag hade bakat, allt helt veganskt och mycket gott. Trevlig sommarkväll med mycket snack och vi spelade kubb och kastade ringar.
PS. Hur svårt kan det vara att lämna in sin vikt i tid? Senast onsdag kl 24.00! Skärpning!
Håller med på alla punkter
Lovis Håller med dig på alla punkterna.
Det har r e g n a t tidigt i morse- på ena sidan av huset. Alltid något.
solen skiner just nu men kan snabbt ändras då vindarna blåser molnen vart de vill! 25˚.
Om jag kan vänta en stund till så kan jag flytta smärtstillande framåt ( likt gubben som sköt fläsksivan allt längre fram på brödet.
- ha,ha, nu lurar jag dig allt😁❣️)
Ha det bra idag❣️
Äntligen en strimma av hopp 🙏 Hoppas ni hittar en bra & seriös entreprenör. Håller en 👍
För egen del har jag lagt förhoppningar om större äventyr åt sidan nu. Nöjd som det är, med det mesta.
Tyvärr ser det ut som om himlen blir allt mörkare. Åska är jag inte intresserad av alls.
Hoppas att lördagen totalt sett blir en bra dag, för oss al
a
Hoppas att lördagen totalt sett blir en bra dag, för oss al
a
ja du lung o ro skulle sitta rätt bra,och en kropp som funkar men får försöka göra så gott man kan eller har lust till. Nu får vi se vad veckan blir.Ha de gott
Nöjd med dagens vikt 👌
Ingen nämnd-ingen glömd...
Önskar detsamma❣️
30 grader i skuggan här. I natt ska det regna. Hurra!