här går de åt fel håll,idag har jag varit på MR röntgen av ryggen,få se vad de blir med de i allt kaos. Fick inte nåt lån från banken. Så nu får vi tänka om igen. Och sen denna hetta,trivs jag inte med. Men man får försöka endå.
här går de åt fel håll,idag har jag varit på MR röntgen av ryggen,få se vad de blir med de i allt kaos. Fick inte nåt lån från banken. Så nu får vi tänka om igen. Och sen denna hetta,trivs jag inte med. Men man får försöka endå.
håller med om att värmen kan vara påfrestande. Som tur är har vi rätt mycket skugga på altanen och där är det skönt. Hoppas att det finns något de kan göra åt din rygg!
Jag hänger kvar både i sommar och i höst. Det är visserligen skönt med sommarlov, men jag är rädd för att det kan dra iväg helt åt pipsvängen om jag inte har en piska på ryggen Det är farligt mycket god mat och dryck nu med diverse trevliga lunchträffar, födelsedagar och andra festliga sammankomster.
Igår hade jag barn och barnbarn, svärdotter med föräldrar här för att fira yngsta barnbarnets skolavslutning. Vi åt glass, grädde, jordgubbar och en citronkladdkaka som jag hade bakat, allt helt veganskt och mycket gott. Trevlig sommarkväll med mycket snack och vi spelade kubb och kastade ringar.
PS. Hur svårt kan det vara att lämna in sin vikt i tid? Senast onsdag kl 24.00! Skärpning!
Vi använder cookies för funktion, analys och marknadsföring. Det innebär lagring eller åtkomst av data på din enhet eller webbläsare. Funktionella cookies är nödvändiga för att hålla våra tjänster säkra, förhindra missbruk av tjänsterna och för att se till att de alltid fungerar bra.
Jag vill gärna fortsätta över sommaren. Tror det är lättare att hålla vikten om jag registrerar mig. :)
Jag vill fortsätta under sommaren och även i höst.
Efter 4 dagars " fritt fall" är jag nöjd med att stå på +0,1 kg
Lycka till allihop
Jag passar över sommaren från V27 - V34
Men jag vill gärna vara med från v 35. igen.
Tack för allt arbete du gör för oss babs2
Sommarhälsning till er alla
Hej babs2 jag hänger på över sommaren också, väger mig ju ändå varje onsd året runt
håller med om att värmen kan vara påfrestande. Som tur är har vi rätt mycket skugga på altanen och där är det skönt. Hoppas att det finns något de kan göra åt din rygg!
Denna vecka var inte min och jag har spårat ur fullständigt vilket inte är ovanligt så ska jag bara försöka hitta tillbaka upp på banan.
Jag hänger kvar både i sommar och i höst. Det är visserligen skönt med sommarlov, men jag är rädd för att det kan dra iväg helt åt pipsvängen om jag inte har en piska på ryggen
Det är farligt mycket god mat och dryck nu med diverse trevliga lunchträffar, födelsedagar och andra festliga sammankomster.
Igår hade jag barn och barnbarn, svärdotter med föräldrar här för att fira yngsta barnbarnets skolavslutning. Vi åt glass, grädde, jordgubbar och en citronkladdkaka som jag hade bakat, allt helt veganskt och mycket gott. Trevlig sommarkväll med mycket snack och vi spelade kubb och kastade ringar.
PS. Hur svårt kan det vara att lämna in sin vikt i tid? Senast onsdag kl 24.00! Skärpning!