Hej Babs,,,,Skriver här också verkar inte som mina tidigare meddelande kommit fram. Det stämmer jag har inte lämnat vikt på 1 månad jag mår inte särskilt bra jag går på utredning.Jag skrev att jag gjorde ett uppehåll tills jag mår bättre. Har inte ens varit in och följt er här.Skulle förstår jag nu att jag skulle mejlat dig direkt. Ber om ursäkt föt ditt exra besvär du haft på grund av detta,
Yes jag är 2 siffrigt igen. I morse visade vågen på 99,95 kg! Senast jag var 2 siffrig var 6 dec ifjol. Efter 6 dec gick vågen bara uppåt som mest 108,2 kg! Skönt att det går åt rätt håll.
Huga, 3 sillafester på 4 dagar gav mig en ökning på 2,4 kg!! Här är det jag som behöver "vattnas ur" nu, inte sillen
Vi använder cookies för funktion, analys och marknadsföring. Det innebär lagring eller åtkomst av data på din enhet eller webbläsare. Funktionella cookies är nödvändiga för att hålla våra tjänster säkra, förhindra missbruk av tjänsterna och för att se till att de alltid fungerar bra.
här regn några dagar och sol. Men för varmt ute tycker jag. Annars så är de som vanligt här.
Hej Babs,,,,Skriver här också verkar inte som mina tidigare meddelande kommit fram. Det stämmer jag har inte lämnat vikt på 1 månad jag mår inte särskilt bra jag går på utredning.Jag skrev att jag gjorde ett uppehåll tills jag mår bättre. Har inte ens varit in och följt er här.Skulle förstår jag nu att jag skulle mejlat dig direkt. Ber om ursäkt föt ditt exra besvär du haft på grund av detta,
Önskar er alla en skön trevlig MIDSOMMAR. Dodda
Nöjd med dagens vikt 👌
Ingen nämnd-ingen glömd...
Glad Sommar till dig Bella och alla andra medlemmar i gruppen! 🌞🌻💕
Hänger gärna på i sommar och fortsättningen i höst.
En trevlig midsommar till er alla 🌺🥂🍾
Då vill jag tacka babs2 för den här omgången, tack för att du orkar hålla i 🥰🙏
Har ställt en påminnelse vecka 35, onsdag 30 augusti. Då aviserar mobilen för ny säsong av Biggest Looser 🤗
Önskar alla kämpar lycka till och att ni får njuta av sommaren 🌞🌻
Vi ses i augusti❣
Jag tar sommarlov och kommer igen v35. Är lite rädd att missa annars.. Önskar er alla en fortsatt skön sommar. 🍓☀️🌸 Tack för allt❣️
Jag tar sommarlov och kommer igen v35. Är lite rädd att missa annars.. Önskar er alla en fortsatt skön sommar. 🍓☀️🌸 Tack för allt❣️
🌺🌼🌻🏵️ 🌷 Önskar er ALLA en härlig sommar. 🌺🏵️🌻🌼🌷
Jag återkommer v35... förhoppningsvis i god form.
🙏 TACK babs2 🙏för det otroliga arbete du gjort / och gör i gruppen. 💐👌😊
Yes jag är 2 siffrigt igen. I morse visade vågen på 99,95 kg! Senast jag var 2 siffrig var 6 dec ifjol. Efter 6 dec gick vågen bara uppåt som mest 108,2 kg! Skönt att det går åt rätt håll.
Huga, 3 sillafester på 4 dagar gav mig en ökning på 2,4 kg!! Här är det jag som behöver "vattnas ur" nu, inte sillen