Veteran
6814 inlägg
Nu är vi igång med Biggest Loser Tävlingen! Lämna in er vikt på måndagar! Nya utmaningar varje vecka! https://sites.google.com/site/biggestloserhoesten/home: Till Hemsidan!
Benii du är välkommen! Skriv in din vikt här. Varje måndag rapporterar vi in ny vikt här i tråden.
92
99 =(
Glad i hågen visar vågen minus även denna veckan! Trots att jag legat på latsidan fredag-söndag. Satt i bilen 12 timmar i fredags och hämtade/lämnade häst. Puh! Jaja vågen visar iaf -0.4 kg vilket blir 69.2 kg på vågen! GLAD!!!!
veckan har gått jättebra och jag har både motionerat och ätit bra men vågen är i tydligen i stoppläge den vill inte nu tyvärr jag hänger i och hoppas att det löser sig snart.
MALJs vikt denna vecka är 84,9 dvs -1,3 kg. Blifast du sporrade mig :-) hoppas att det gått bra för dig också. Lycka till alla viktkämpare
Min vikt 84,2 kg. Nu har förkylningen släppt så det blir spinning 1 timme i eftermiddag o sen dans i kväll.
måndagens vikt är 60,8 kg. inget jättehopp ner denna veckan, men det gör inte så mycket känner jag, jag kan äntligen äta lite mer än ett par tuggor. annars börjar jag må bättre, lunginflammationen är så gott som borta, njurarnas funktion är bra igen. jag är fortfarande sängliggandes, så alltså som vanligt kan jag inte göra utmaningen.
Jag kommer med min vikt ikväll. :) MaRomer, grymt! :D
Rask promenad 32 min o 40 sittups avklarade.