Veteran
6814 inlägg
Nu är vi igång med Biggest Loser Tävlingen! Lämna in er vikt på måndagar! Nya utmaningar varje vecka! https://sites.google.com/site/biggestloserhoesten/home: Till Hemsidan!
Varit en timme på friskis. Riktigt skönt så här efteråt. Veckans vikt blir aningens ner,till 85,8kg.
Hmmm haft söndag hela dagen idag??? JAA jag är förvirrad, men blir så när jag jobbar schema och mannen skift sen har vi äntligen haft långledigt tillsammans så då kändes det so söndag idag ;) Så antingen kör jag på fredagens vikt 73,8 eller så lämnar jag ny vikt imorgon bitti (om jag kommer ihåg att det är tisdag då ) Ni som sammnaställer väljer :)
Heja partner fruragge!!! Jag har haft tisdag hela dagen så det kan vara lite förvirrande med dagar ibland :)
Dagens vikt: 74,8 kg. Helt otroligt då jag haft en mycket dålig helg. Nya tag denna vecka.
59,8kg
Fruragge o liinsa det är lugnt. Det går bra med vikten i morgon.
Oki dagens vikt är 73,4 så lite bättre än fredagens iaf.
Bravo fruragge Partner !!!! Det är väl skönt :)
Har varit ute på 1 timmes promenad idag, vaknade pigg som en lärka kl 4 10 i morse och tog mej en tidig morronpromenad, otroligt härligt, lugnt och skönt var det. har fått adoptera ett promenadband av en vän som inte hade plats för det längre, perfekt för dagar då det inte är så lockande att gå ut.
74.0, usch usch.