icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Biggest Loser "Nu är vi igång"!

Veteran
6814 inlägg
4 september 2011 17:48

Nu är vi igång med Biggest Loser Tävlingen! Lämna in er vikt på måndagar! Nya utmaningar varje vecka! https://sites.google.com/site/biggestloserhoesten/home: Till Hemsidan!

• Engagerad
    70 inlägg
    24 november 2011 21:01

Jag vill med gärna ha en lagkamrat .D Så Zaga vi kanske får slå oss ihop?

• Engagerad
    53 inlägg
    24 november 2011 21:02

jag vill också vara med i ett lag....någon över till mig?

• Utmärkt medlem
    501 inlägg
    24 november 2011 21:25

jennieH: teamar mer än gärna med dig! Kul! Ny inspiration och det behöver jag. Har haft ett par hemska dagar vad gäller maten. Imorgon är det visserligen after work och jag hörde nåt om pizza, men har jag tur kan jag ta en sallad! Hur går det för dig?

• Veteran
    6814 inlägg
    24 november 2011 21:46

Så här blev lagändringen: Lag Svart EmmaLena AnneItIs Lag Vinröd JennieH zaga

• Utmärkt medlem
    505 inlägg
    25 november 2011 07:02

Välkommen till lag svart AnneIsIs Nu är det bara att kämpa på vidare :) En massa pepp till alla. Nu kämpar vi!!!!!

• Utmärkt medlem
    528 inlägg
    25 november 2011 09:30

Samma vikt som förra veckan :o)

• Veteran
    2753 inlägg
    25 november 2011 09:52

Hej lchf11 Jag brukar äta kokta ägg på morgonen eller göra en äggmjölk som man blandar ihop ca 5 dl kokt skållhett vatten,3 ägg, och ca 25-50 gram smör som du kör i en mixer snabbt smaksätt med kanel och låt stå kallt i kylen. snabbt och enkelt mellanmål eller frukost . obss ta inte för mycket smöpr i början för då kan man bli lite märklig i magen om man inte är van vid det. Antingen gillar man äggmjölk eller annars hatar man det men det ska vara riktigt kallt.

• Engagerad
    70 inlägg
    25 november 2011 18:09

åå så bra, jag har med tappat motivationen lite nu i några dagar, har försökt hålla maten ändå men varit så trött, insåg att jag jobbat 13 dagar i rad och säkert därför jag är trött;) så imorn är jag ledig ska vila mig i helgen, träningen går toppen bra men maten pendlar hela tiden,så ny inspiritation hade inte varit fel! Vi får köra igång något tillsammans ;)

• Veteran
    6814 inlägg
    27 november 2011 09:34

Tack lag Gul för en perfekt utmaning veckan som gått. Har klarat av den 8 ggr denna vecka. Ser framemot Turkosa Lagets utmaning.

• Mycket engagerad
    101 inlägg
    27 november 2011 09:46

Kommer inte att ha tid att lämna in resultat imorron så jag vägde mig nu istället. Samma vikt som i förra veckan 114.5.