Veteran
6814 inlägg
Nu är vi igång med Biggest Loser Tävlingen! Lämna in er vikt på måndagar! Nya utmaningar varje vecka! https://sites.google.com/site/biggestloserhoesten/home: Till Hemsidan!
Har också fixat veckans utmaning.....jag har kört dubbelt med situps, som jag lovade min lagkamrat. Vågen visade ett minus i lördagsmorse, så jag hoppas att det ser lika bra ut imorgonbitti eller givetvis mera minus. Pepp till alla inför morgondagens möte med vågen. Extra pepp till min lagkamrat Goober.
Det får vi verkligen göra! Har du nåt bra förslag? Mitt största problem är att orka träna efter jobbet...pepp pepp inför vågen imorgon!
64,9 kg blir vikten för mig den här veckan :)
åå jag ska iväg på kalas nu med :/ men ikväll ska jag göra soppa så jag kan börja med mirakel soppan imorn :P jag förstår vad du menar, jag jobbar ju på gymmet så alltid lätt att stanna kvar bara en timme efter jobbet, men du känner ingen du kan träna med? för om man bokar in tider kanske 2ggr i veckan som ni båda kan så får ingen ringa och avboka, alltid lättare att ta sig dit om man har lovat någon annan även om man är trött. Eller om du kan åka direkt efter jobbet? bara äta något enkelt på jobbet innan du åker, så äter du middag när du kommer hem sen?åå pepp pepp inför vågen imorn, jag har en känsla av att det inte kommer gå så bra denna vecka.
EmmaLena inför vägde mig lite i morse....ser bra ut, trots att jag slarvat med maten i veckan, hoppas det går bra för dig med!! En bekant jag träffade på stan idag trodde jag var GRAVID!!! Hon började, jasså du har träffat en kille. Nej sa jag. Så klappar hon mig på magen o säger, men en liten är allt påväg......typ samma sak hände för 3 veckorsedan med en annan. Skit också
Jag väger MIG imorgon. Jag har gått ner lite före helgen men gissar sen att Jag stått stilla. Men hoppas ändå. Har lite svårt att sköta maten perfekt när Jag har jobbhelg. Hinner inte motionera heller. Jobbar mellan 12,15 och 13 timmar per dag på helgen.
Jag ska försöka komma iväg direkt efter jobbet. Är nog enda chansen. När snön dimper ner kommer motivationen att finnas. Åka skidor är det roligaste jag vet. Vägningen imorgon kommer förmodligen ljuga väldigt mycket för mig då jag mått väldigt dåligt idag. Nya tag nästa vecka!
Emmalena du kan inte ta matlåda med dig? funkar kanske inte på alla jobb, jag vet...som när jag reser då är man hänvisad till hotellmaten
Alltså.....Under gula linjen....Jajajaja, vi visste väl det bägge två. Men nu ni, nu kommer vi igen Alerta o ja :-))), Faktiskt så tror jag det har gått bra för mig denna vecka. Alerta, kan du komma på en bra utmaning tror du? Superpepp till everyhopa.
ja zaga jag brukar med tänka så att det är så fort man kommit hem så har man massor med annat man ska hinna med eller så ser soffan väldigt lockande ut och det känns bara jobbigt att ta sig ut igen, så har man möjlighet att svänga förbi direkt efter jobbet är det nog det smartaste man kan göra, och sen ska man ju äta sitt stora mål efter att man har ätit så blir perfekt att komma hem och äta middag sen. JA jag älskar med att åka skidor, pulka, skridskor, dock blir det líte jobbigare att cykla till jobbet när snön kommer, men har redan fixat på nya dubbdäck på cykeln;) ja nästa vecka tar vi nya tag, nya lagkamrater nya tag!PEPP!