Veteran
6814 inlägg
Nu är vi igång med Biggest Loser Tävlingen! Lämna in er vikt på måndagar! Nya utmaningar varje vecka! https://sites.google.com/site/biggestloserhoesten/home: Till Hemsidan!
Härligt att du mår bättre Goober, vad kul att ha ett bröllop att se fram emot!!! Vågen har tyckt om att jag gjort utmaningen för hela gråalaget den här veckan och min nya vikt.....är 79,3 kg.
MammaEva: Ja det känns så kul. åren går så fort, känns som nyligen jag födde henne. var blev åren av? Så bra att vågen var en snäll våg, sånna gillar vi hehe.
upp lite igen då 86,6
Goober, wow, vilken superkvinna du är. Du blir ännu en av mina förebilder, så stark du verkar. Jag önskar din dotter blir och är lycklig och ha ett jättekul bröllop den dagen.
82,8 kg. Var och provade kläder igår. Förut hade jag storlek 46/48. Igår fick jag tag på jeans strl 44. Provade även en blus 44 men den var för stor så 42 passade bättre. Känns så skönt när man inte behöver se på "tältstorleken" längre.
Saknar några resultat: Nago Lena444 Alerta Jitjin kommer på mail. Saknar även utmaningen från det Turkosa Laget.
Tack för alla Grattisar överallt Fruragge:) Hoppas att du hittar motivationen snart, det är det som är tufft. Men desto skojigare när man hittat den !!!
Må hända vi hamnar under gula linjen, men då är det så. Smygvägde mig idag och vågen har gått uppåt igen. Tror att det är kroppen som försöker kompensera söndagens kollaps....Lovar det är nya och hårdare tag denna vecka! Har jag tur kan jag träna på arbetstid idag då jag har avbokningar!!
Hej Jag har ej hört från min lagkamrat så jag tar mig friheten att ta utmaningen själv. Varje dag, utom söndag, 15 minuters valfri rörelse, gärna utomhus. Varje lag ska lägga in förslag på något man kan äta under december och jul som inte förstör dieten. Behöver inte vara hela recept. På det viset kanske vi kan få in lite att välja på. 100 kg/lag turkos
Vecka 48 utmaning Turkosa Laget! Varje dag, utom söndag, 15 minuters valfri rörelse, gärna utomhus. Varje lag ska lägga in förslag på något man kan äta under december och jul som inte förstör dieten. Behöver inte vara hela recept. På det viset kanske vi kan få in lite att välja på.