Veteran
6814 inlägg
Nu är vi igång med Biggest Loser Tävlingen! Lämna in er vikt på måndagar! Nya utmaningar varje vecka! https://sites.google.com/site/biggestloserhoesten/home: Till Hemsidan!
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN THYNDRA!!! Du måste ju vara en av dom som kan kämpa om titeln Biggest looser för det här året iaf:) KRAAAM
efter helgen ville inte riktigt vågen samarbeta, 65,2kg har alltså gått upp :/ such! men kankse hamnar vi under hula linjen nu zaga ingen bra start för oss men nu kan det bara gå bättre, som sagt nya tag denna vecka. Nu är det snart jul och då ska vi iallafall vara lite närmre vårat mål.
124,3 kg
88,4. Jag blev så glad att jag nästan började gråta. Vet ni att jag inte har vägt under 90 på kanske sex sju år.......Och nu fick jag massor av motivation. Massor, och ni det går!!!!Fortsätter med lchf.
Vågen visade på 59,6 kg idag. Jag mår bara bättre och bättre, har fått tillbaka så mycket kraft nu att jag kan röra lite på mej, med betoning på lite, inga milslånga promenader än på ett tag, men bara att lämna sängen mer än för att gå på toa är helt underbart haha. Dessutom har jag fått toppennyheter. Dottern och hennes flickvän kommer gifta sej på nyårsafton, mitt mammahjärta skuttar runt, och glädjetårarna har varit många. Så nyår och min 35års dag kommer firas i skåne med Annabelle, jag kunde inte önska mej en bättre 35årspresent. så nu fick jag även en liten extra motivation både för viktnedgång och för att bli helt återställd tills dess.
MammaEva: Duktig du är som kört min utmaning oxå. hoppas vågen är en snäll våg denna veckan. kram
Invägning i morse, 73.9=) Fick långtidslåna pengar av min syster, så imorgon blir det ett nytt friskis och svettis kort!wohoo=)
Goober, grattis till att du mår bättre. Men jag förstår inte, ska du fylla 35 och du har en dotter som ska gifta sig????
Hur har det gått för dig nysommar ?
100kg: Tack så mycket, det är så otroligt skönt att äntligen må bättre, vägen har varit lång. Jag fick barn ganska tidigt, var 16 år, så dottern som ska gifta sej fyller 19 nästa år.