Veteran
6814 inlägg
Nu är vi igång med Biggest Loser Tävlingen! Lämna in er vikt på måndagar! Nya utmaningar varje vecka! https://sites.google.com/site/biggestloserhoesten/home: Till Hemsidan!
Förstår 60Maria och följande kommentarer. Jag har en viktminskningskurva som går upp och ner varje vecka... Ena veckan går det superbra och när jag sett det på vågen så börjar jag äta mer. Så går jag upp i vikt vilket får mig att må pyton. Tror det är en underliggande känsla av att det inte ska få gå bra utan att jag ska förstöra nedgången med att gå upp igen - att inte lyckas eller vara nöjd med mig. Så kan jag sen säga; Ha vad var det jag sa, jag kan inte gå ner i vikt. Men jag ska kämpa på och hänger mig fast vid detta forum! Trots lite nedåt dagar ska jag kämpa på, inte låta psyket vinna denna kamp. Lycka till alla viktkämpar!!
Sorry! 114,5 Var övertygad om att jag skrev in den i måndags. Jätteledsen! :(
Utmaning Vecka 47 Lag Gul: Under veckan gå minst 4 riktigt raska promenader på minst 30 min. Göra minst 40 situps efter varje promenad.
Imorgon kommer resultatet in. Tar bort dom 3 som inte rapporterat på flera veckor. Då kommer även lagändringarna. Tack Thyndra och mammaEva! 60Maria Lycka till i fortsättningen! Tack Lag Gul för en jätte bra utmaning gjort denna varje morgon hitills.
Vill bara ge er en famn med PEPP!!! :D
tack lchf11 den här veckan har gått superbra och jag har knappt ätit några kolhydrater alls kör med äggmjölk och planering av maten . Hur går det för dig vännen i lag grön ? Pepp till dig och alla andra också /Lena
Hoppas alla har en bra vecka. jag har gått mina tidiga morronpromenader dagligen, har gått upp runt kl 4 dagligen, och gått upp och gått, det är skönt att gå innan stan vaknar helt till liv, det ligger ett speciellt lugn över staden vid den tiden på morronen som jag gillar. Jag har även gjort situps, har lite träningsvärk i magen av dem, bevis på att jag kanske borde göra dem ofta :) vill även säga ett extra hej till min lagkamrat NaGo, tänkte slänga iväg ett gb-inlägg till dej, men det gick ju inte eftersom jag inte är +-medlem. hoppas du har en bra vecka, både allmänt och viktnedgångsmässigt.
Resultat Vecka 46 Denna Vecka gick vi ner -5,5 kg Grattis Lag Röd ni gick ner mest denna vecka med hela -1,69% Grattis Minnan som har gått ner mest denna vecka -3,76% Under Gula Linjen hamnade Turkosa Laget. Turkosa Laget får tänka ut någon utmaning. Ni fyra som inte har någon lagkamrat fundera på om ni skall vara själva eller byta lag till något av dom andra. Gäller Lag Mintgrön, Beige, Vinröd och Svart.
Jag vill jättegärna ha en ny lagkamrat! Det sporrar mig extra! Hoppas någon vill bli min nya lagkompis!
Pust fruragge, vi höll oss över gula linjen den här veckan också :)