icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Biggest Loser "Nu är vi igång"!

Veteran
6814 inlägg
4 september 2011 17:48

Nu är vi igång med Biggest Loser Tävlingen! Lämna in er vikt på måndagar! Nya utmaningar varje vecka! https://sites.google.com/site/biggestloserhoesten/home: Till Hemsidan!

• Nykomling
    10 inlägg
    21 november 2011 11:21

:) Jag hade en bra start på min viktminskning, vågen var min vän idag och visade 81,8 kg. Dock är väl mycket vätska som lämnat kroppen. Hur rappoterar man utmaningen? dagligen eller på måndagar? Förra veckans utmaning missade jag tyvärr. Men denna veckans ska jag ge mej i kast med.

• Veteran
    5155 inlägg
    21 november 2011 11:34

50 min bungypump och nu dags för situps och sedan lunch :)

• Utmärkt medlem
    845 inlägg
    21 november 2011 13:25

Vågen stannade på 80,5 kg....tyvärr lite upp, men det var väntat. Skönt att du är på bättringsvägen Goober, jag kan köra situpsen för oss båda i utmaningen!!!! Promenera kan jag inte med min onda fot, men jag hoppas det duger bra med cykel och crosstrainer.

• Utmärkt medlem
    505 inlägg
    21 november 2011 13:50

Dagens vikt 74,9 igen =( men men det går väl ner snar tigen hoppas jag =)

• Engagerad
    72 inlägg
    21 november 2011 14:33

72,5kg Det känns som om livet kommit i vägen för min viktnedgång. Det blir inte av att väga och skriva upp allt som jag äter i MD, och då stanar viktnedgången av. =( Har varit sjuk och inte kunnat träna på över en vecka nu... och kommer inte träna idag så halsen inte känns helt bra än. Men jag vill komma igång med att skriva upp allt jag äter i MD igen! Ska börja med att planera vardagarna i förväg, så att det redan är klart vad jag skall äta.

• Veteran
    6814 inlägg
    21 november 2011 14:53

Minnan utmaningen är upp till var o en hur man rapporterar. Vissa utmaningar har man inte tid att göra eller så kan man inte göra. Gör det du känner för! Alla gör vi olika.

• Mycket engagerad
    313 inlägg
    21 november 2011 14:54

Hej Jaha, det verkar som om det är totalstopp för mig. Jag har ju gått ner massor sedan jag började om jag tänker från början s a s. Men nu går det trögt och långsamt. Så idag ska jag mäta mig också, magen, och se om jag kan bli peppad av det. För jag känner mig ju smalare. Kom dock inte under 90 strecket denna vecka heller:-((((. Inbägning idag 90 kg precis. Antagligen hamnar lag turkos under gula linjen, vi som låg så bra till i början. Men: Alerta, du är mer än ursäktad. Jag tycker inte viktuppgången blev så stor i allafall, antagligen mest vätska. Nästa vecka satsar vi på att jag kommer under 90 o du åter till din vikt. Goober, jag är glad för dins kull. Fortsatt förbättring önskar jag dig. Till alla nya, välkomna och till alla PEPP.

• Engagerad
    70 inlägg
    21 november 2011 15:08

64,9kg men motivationen har försvunnit ååå ska försöka komma på något sätt till att kunna fortsätta mina viktminksning har sen i torsdags kännt mig nere och inte alls varit sugen på att fortsätta kämpa. hoppas jag får tillbaka motviationen snart igen, vill ju bara nå min dröm vikt ska det vara så svårt! :/

• Mycket engagerad
    160 inlägg
    21 november 2011 16:46

Glömde väga mig i morse för försov mig, jag gör jätte gärna det imorgon bitti annars får jag stå still denna vecka. Läget är sådär här, känner inget stopp längre. Kan inte behärska mig när det gäller mat just nu. Vet att det går i perioder men är livrädd att gå upp i vikt samtidigt som jag hetsäter då och då. Vet inte riktigt vad jag ska göra, har försökt att "ta nya tag" men har svängt upp och ner. Vill vara kvar här även om det går lite dåligt just nu, för jag blir väldigt motiverad av att läsa era inlägg=) Började röka mer än feströkanden nu i sommar/höst, men idag slutade jag! Och därmed är det kanske inte så konstgt att jag slängde i mig 3 mackor precis, men ska verkligen kämpa vidare med sötsug och röksug. Bra kämpat allihopa!=)

• Mycket engagerad
    135 inlägg
    21 november 2011 17:24

Gött MALJ bra bra bra jobbat!! :D Jag hade ju glömt att jag gick ner förra veckan, så några närmare 2kg blev det inte - denna gång! men däremot -0,5 glada kg! Nyvikt 73,5kg !!