icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Biggest Loser "Nu är vi igång"!

Veteran
6814 inlägg
4 september 2011 17:48

Nu är vi igång med Biggest Loser Tävlingen! Lämna in er vikt på måndagar! Nya utmaningar varje vecka! https://sites.google.com/site/biggestloserhoesten/home: Till Hemsidan!

• Utmärkt medlem
    528 inlägg
    22 november 2011 16:04

Massa pepp liinsan :o)

• På gång
    34 inlägg
    22 november 2011 16:22

Vikt 104,0 kg.

• På gång
    25 inlägg
    22 november 2011 17:40

Hej på Er! Har bestämt mig för gå ur gruppen - då jag på något konstigt sätt känner mig enormt stressad över detta och blir deppig då jag inte får till vikten... Ber hemskt mycket om ursäkt speciellt till min lagkamrat i Lag Svart (emmalena) Önskar alla lycka till och massa peppningar Maria I alias 60Maria

• Utmärkt medlem
    679 inlägg
    22 november 2011 17:48

124,7 kg Har ni tänkt på en sak? När man skriver sin vikt och sen gör texten BOLD, så står det FET i klamrarna. Ganska passande iaf för några av oss :-D

• Veteran
    5155 inlägg
    22 november 2011 20:02

Va tråkigt 60Maria, men det är ju meningen att man ska tycka att det är kul och inte stressande. Massor med pepp till dig och du kommer snart att få till det ska du se !!!

• Veteran
    6814 inlägg
    22 november 2011 23:06

Saknar fortfarande några resultat! Glad55 Playa (inte lämnat på 3 veckor) 3bmsambo (inte lämnat på 3 veckor) Emeliefn (inte lämnat på 2 veckor) ( Hittar henne inte i tråden längre) Är det någon som hört nått av dessa som inte lämnat in på flera veckor Som det ser ut så blir det lite lagändringar igen.

• Utmärkt medlem
    505 inlägg
    22 november 2011 23:32

Tråkigt 60Maria, jag kommer att sakna dig men hoppas få en ny lagkamrat. Men massor med pepp till dig Maria att du hittar ditt flyt igen :)

• Utmärkt medlem
    501 inlägg
    23 november 2011 07:35

Jag har tyvärr inte hört något från min lagkamrat playa. Hon har ej heller varit aktiv i bloggen, vilket hon var tidigare.

• Utmärkt medlem
    845 inlägg
    23 november 2011 11:18

Jag tror att flera av oss åker lite berg och dalbana i vår viktminskning just nu - pepp till oss alla som kämpar lite extra just nu - att vi hänger kvar trots uppgångar är också en utmaning tycker jag!!! Extra pepp till dig också Havet, du måste lägga ner ett jättejobb med alla lag ändringar!! Tack för att du tar dig tiden och gör det för oss andra i tråden!!

• Veteran
    5155 inlägg
    23 november 2011 11:20

Ja, stackars dig Havet, det kan inte vara lätt när dom som har det tufft antagligen tycker det är för tufft att lämna återbud också. Tack så mycket för det jobb du lägger ner!!! Pepp till oss alla !!