Veteran
6814 inlägg
Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:
Pepp till alla!!!! Hoppas att alla får ett minus på vågen imorgon, det är vi värda allihop tycker jag!!!!
Japp och hur många har fixat veckans utmaningar. Jag ska göra min 5:e och sista ikväll :)
Vågen visar 83 kg idag.
92 kg visar min våg så det går åt rätt håll då trots en ond fot i början på veckan och förkylning i slutet av veckan.
Ny vikt 94,3 kg Blev minus fast jag var borta. Nu är jag hemma och packar om för att åka med båten för att hälsa på barn och barnbarn. Så det blir många timmar man sitter på båten detta dygn. Åkte hem 23,30 i natt kom till ön 02,45 och nu åker jag 11,30 från ön igen. Typiskt när jag skall till mitt barnbarn så åker jag på att göra utmaningen igen;(
Veckans Utmaning Havet: Röra på sig 30 min varje dag. Dricka 1,5 liter vatten. Svårt att hiita på en utmaning när man är bortrest.
återkommer med vikten i morgon ,kom upp för sent idag för vägning. /Lena
Dagens vikt 64,7
Dagens vikt 78,1 kg :)
Grattis till alla med viktminskningar!!! Bra kämpat allihopa!! Försov mig imorse så jag var tvungen att rusa till jobbet och glömde att väga mig. Vikten kommer imorgon då MÅSTE jag vakna i tid....hela dagen blir förstörd när man har försovit sig.