Veteran
6812 inlägg
Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:
75,9 kg. Det får bli gårdagens vikt. Protesterar ni får jag väga mig imorgon bitti :) MammaEva, du har inte gått upp i alla fall :)
Kimsi, vad får vi för utmaning??
Oj såg detta först nu, var bortrest under helgen. Utmaning denna vecka blir: Minst tre timmar med någon form av fysisk aktivitet (både styrka eller kondition räknas) och endast äta nyttigt och inte unna sig någon kaka, godis eller liknande. Kör hårt allesammans. :)
Frustrationen är stor, trots att jag kört på precis som vanligt så står vågen stilla. Denna veckas vikt blir alltså 83 kg.
Dagens vikt är 90,9 kg så efter ett pr dagars stilelstånd är jag på g igen.
70 minuter stavgång och 45 minuters gräsklippning är avklarad idag :)
Zumba 45 minuter
Jag har inte heller lyckats få - denna veckan utan +0,3 kg så min vikt är 65 kg
Spinning i 25 min och 10 min boxning på sambons boxningssäck. Är fruktansvärt sugen på glass just nu....men jag kämpar på med veckans utmaning och har kokat mig en god kopp te!!!!
Veckans Utmaning Kimsi: Minst tre timmar med någon form av fysisk aktivitet (både styrka eller kondition räknas) endast äta nyttigt och inte unna sig någon kaka, godis eller liknande.