Veteran
6812 inlägg
Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:
Ingen viktminskning den här veckan.....men ett stillestånd i alla fall. Min vikt är alltså fortfarande 79,8 kg
ny vikt 97,3 -2,2 kg tjohoo /Lena
Heja Lena444!! Grattis!! Bra MammaEva att det har hållit sig!!
Tack Thyndra vad gullig du är ha en bra vecka nu alla och nu kämpar vi på . /lena
Grattis Lena! Nu är vi på G mot att komma ner mot 90 strecket. När jag kommer hem från barnbarnet så blir det stavgång igen.
Zumbat igen 45 minuter supersvettig ska köra minst 3 pass/vecka har jag tänkt + gärna promenader /lena
Resultatet kommer så fort jag hinner. Kimsi ursäkta mitt sena inlägg Kimsi har gått ner mest denna vecka så det blir att göra utmaningen för veckan som kommer.
Dagens vikt 79,7 kg....jag tror jag ger upp snart......mina kilon verkar trivas väldigt bra med mig fast jag inte trivs med dem.
Nyvikt. 95.1 kg. Så här blev det ett plus. Säger detsamma som du mammaeva med att kilona vill vara kvar.
synd havet sommarens kg vill tyvärr gärna vara kvar här också men det kan de glömma =) jag återkommer med vikt imorgon för jag kom upp lite för sent i dag /Lena