Veteran
6812 inlägg
Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:
Dagens vikt blev 64,2 kg
Vågen har fastnat på 89,2 kg.
74,9 kg , skönt, för jag var tvungen att promenera först innan det var nere i lördagsvikten :)
Nu har jag lagt in en ny tråd Biggest Loser att vi startar en ny omgång! http://www.matdagboken.se/?p=forum&visa=trad&TradID=5302&Sida=1
Bra havet ska väga mig imorgon suck jag vet att jag slarvat men nu är det nog med slarv för min del. Ska vi behålla de gamla lagen eller ska vi bilda nya ?? /Lena
halloj allesammans jag kommer garna tillbaka, vager in mig nasta mandag om det ar ok. for mandagar ar val fortfarande invagningsdag. Kommer inte att klara de fysiska utmaningarna, da jag har gjort mig rejalt illa och haltar sedan lang tid tillbaka. Kan knappt ga, darav har sommaren inneburit att jag har suttit mycket och tyckt synd om mig sjalv och atit kakor som trost. Suck. Det blir att borja om fran borjan igen. Jag kan inte forst varfor det ar sa latt att ga upp 5 kilo men en kamp att ga ner dem :-). Har idag paborjat ny diet, gronsaker, frukt, vatska och hoppas att det ska ge resultat. Sa nu ar jag tillbaka, full av kampfight, har trottnat pa att tycka synd om mig sjalv och kakor ar inte speciellt gott heller:).
Lena. Får fundera på det vad tycker du? 100kgVälkommen tillbaka!
havet för min del spelar dt ingen roll men om vi ska ha nya lag har jag en önskan om att samarbeta med någon i samma viktklass som mig . Härligt 100 kg välkommen tillbaks hit nu KÖR vi. /Lena
100 kg, välkommen tillbaka jag har saknat dig !!! Men -100 kg skulle du ju heta :)
Hejsan igen, vad kul att fa vara med igen, det funkar helt enkelt inte att ga ner i vikt ensam. Stodet och lie tavling gor det lattare, jag gick ju ner lite sist. Och jag ar forhoppningsvis fortfarande under 100 kg men till jul onskar jag en nergang pa minst 10 kg. Och till varen 10 kg till. 20 kg till nasta sommar. Men det ar sa latt att satta upp planer, svarare att halla dem. Idag har det gatt bra iallafall och det kan ju ge en kick. Hoppas jag far en lagkamrat ocksa. Hej, och Thyndra jag har saknat er ocksa. Och som Lena sager nu KOR vi!!!