icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

BIGGEST LOSER NYSTART 2011!

Veteran
6814 inlägg
29 januari 2011 15:41

Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:

• Veteran
    2753 inlägg
    23 februari 2011 10:57

tack "100 kg" men den här veckan är lag cerise som vinner då hihihi jag kör också lchf tycker det är jättebra för mig men det här med ny grönsak är ju inte lätt får bli några nya till helgens maträtter för mig istället. Jag har hittat många bra böcker på bibblan med recept a´la lchf bla lchf för tjejer, 6 kilo på 6 veckor,och en annan bok med ulrika davidsson i dem finns massor av bra recept. Mitt sötsug är borta nu och har varit sockerfri i 5 veckor i går känns skönt. Lycka till alla vi som är kvar i "matchen" Nu KÖR vi......... /lena

• Mycket engagerad
    472 inlägg
    23 februari 2011 11:13

jag håller på att tappersera om köket så det är en jäkla träning hehe =) nu dags för lunch =)

• Veteran
    2753 inlägg
    23 februari 2011 11:19

precis tezlan det blir fint. jag är så grymt impad av din viktnedgång hur känns det ? det måste vara en stor skillnad . /lena

• Mycket engagerad
    472 inlägg
    23 februari 2011 11:24

Jo det känns bra men det är de att nu börjar det att få stanna kvar jag vägde faktiskt 75kg så jag har nått min mål vikt för ett tag som ja nu ska stanna på en stund sen ska ja ner 5kg till...jag har inga byxor...måste handla de alla är förstora. Klart de e skönt men folk börja säga att jag äter för lite å det är juh inte sant...blir lite irriterad på de..å att jag har fått nojja å allt...å när man var för fet då skulle man äta mindre då åt man för mycket....men asså hur ska folk ha de...men klart jag mår juh bra nu har lite problem med ryggen ännu...men jag ska ut i praktik den 14 mars på ÖB hära i Piteå..så det blir skojj å få prova något nytt...jag har inte ritkigt vant mig vid min nya kropp...känns lite benigt =) Kram å Pepp till er kram

• Veteran
    2753 inlägg
    23 februari 2011 11:31

Grattis Tezlan !!!! Härligt ,bry dig inte om vad folk säger, det ska alltid komma små grodor om att man är för fet eller för smal eller äter för mycket eller för lite huvudsaken är att du själv mår bra. Njut av din nya kropp och verkligen känn efter hur det känns. jag har gått ner i vikt förut och vägt som du gör och ändå hamnat i samma viktfälla fast jag inte ville och började smyga mig på massa kilon ett efter ett och inte gjorde något åt det innan det var för sent. det viktigaste och svåraste är att behålla vikten där man vill ha den det är utmaningen. /Lena

• På gång
    37 inlägg
    23 februari 2011 13:05

Har nu ätit kokos plättar med vispgrädde och osötad sylt, MUMS!!!!! det var mycket gott, tog udden av mitt sötsug också haha

• Veteran
    2753 inlägg
    23 februari 2011 13:10

låter gott

• Veteran
    6814 inlägg
    23 februari 2011 13:16

Lena. Säger detsamma vi skall ner under 90kg nu. Vi hamnar inte under gula linjen denna vecka om jag räknat rätt. Det får vi se i morgon. Nu skall vi ut på promenad på jobbet o sen fika. I kväll skall vi i väg på FUB dans. Han jag jobbar med är inte så dans sugen. Det är bara kaffe som gäller. Pepp till er alla!

• Veteran
    2753 inlägg
    23 februari 2011 13:26

kör hårt

• Mycket engagerad
    313 inlägg
    23 februari 2011 13:54

kan man fa recept pa kokosplattarna????