icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

BIGGEST LOSER NYSTART 2011!

Veteran
6814 inlägg
29 januari 2011 15:41

Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:

• Mycket engagerad
    472 inlägg
    23 februari 2011 19:38

jag bara älskar avokado fick fynda idag 1kr st på ica =) hehe jag köpte 10 st hehe

• Veteran
    2753 inlägg
    23 februari 2011 20:05

håller med avokado är mums

• På gång
    37 inlägg
    23 februari 2011 20:26

Till 100kg här kommer det mixa 1dl kokos flingor till ett mjöl blanda i 2ägg 1dl grädde ovispad gnutta salt blanda allt och låt det stå 5 minuter stek i smör som vanliga plätter eller pannkakor servera med vispad grädde och osötad sylt det blir många av detta och jagälskar dom lycka till gill

• På gång
    37 inlägg
    23 februari 2011 20:28

Har ätit fisksoppa till middag i dag , det var också gott, men jag blir alltid hungrig fort igen efter fisk tyvärr

• Mycket engagerad
    313 inlägg
    23 februari 2011 20:38

Tack for receptet. Vet du hur manga kalorier det ar ocksa? Visst ar det lchf? Inga carbs i kokos eller? Apropa att bli fort hungrig efter fisksoppa, ett tips ar att slanga ner massor av gronsaker sa att den blir mastigare, helst inte potatis. Och att ha tilltugg tipp soppan, knackebrod, fast du ater lchf, sa kanske ostsmor. Jag har hort om dem som tar en ostskiva och brer smor pa och rullar ihop. Mums sager de, fast jag tycker arligt talat det later hemskt.... Hur gick tapetseringen? Blev det snyggt? ps jag ligger fortfarande 1 000 kalorier over idag!!!!!!Jag far det till en enorm felrakning men jag ska kolla igen...Fast da kan jag unna mig lite sotmandel ikvall.

• Mycket engagerad
    313 inlägg
    23 februari 2011 20:40

sjalvklart menade jag Tezlan, om tapetseringen. Om Du kan mala ocksa sa kan du fa jobb hos mig....Kok och vardagsrum behover malas om :-).

• Veteran
    6814 inlägg
    23 februari 2011 22:38

Ett lite tillägg, såg att det var fundering på vissa veckor. Så här mycket har vi gått ner varje vecka. Totalt är vi 20 pers •Vecka Mjukstart +0,4 kg..........7 som lämnade in •Vecka 1 -22,5 kg......................alla 20 Vecka 2 -4,1 kg......................17 st •Vecka 3 -5,5 kg........................17st

• Mycket engagerad
    164 inlägg
    23 februari 2011 22:41

Oj! Då får vi kämpa mer till nästa vecka! :)

• Mycket engagerad
    472 inlägg
    24 februari 2011 06:49

100kg Heheh klart jag kan det...jo nää tapetseringen är inte färdig ännu. vi satt upp en bord så vart den nalta snett så då rev vi ner den igen...så idag ska vi gör det på bättre sätt och färdigställa allt. hihi det är dom tapeterna som rusta gör reklam för när hunden pissar på men inte när han tapetserar inne =) jag har ialla fall och cyklat nu 30 min på cykeln...=) pepp på er nu vill jag att alla ska gå ner nått gram för detta går juh inte att vi ska hålla på att gå upp vi ska ner kära vänner KRAAAAAAAAM på er ge det dära lilla extra ni vet det gynnar bara er själva *Dunder PEPP*

• Veteran
    6814 inlägg
    24 februari 2011 07:35

Resultatet kommer senare under dagen. Skall försöka få nått i magen om det går. Inte bra att umgås med barn o barnbarn i måndas. Dottern berättade inte att dom var dåliga i magen när dom kom till ön. Fick ett samtal från henne i måndags kväll att jag skulle äta vitpeppar. Fördelen är att det minskar nått hg:) Nu ger vi järnet resten av veckan om att försöka gå ner mer. Skulle vara roligt om vi klarade att bli av med - 10 kg på måndag. ( -0,6 kg/ pers) Pepp till er alla!