Veteran
6814 inlägg
Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:
Havet: Hoppas du blir bra snart! :) Jaa -10 kg borde vi klara, håller ni inte med?
Hoppas du blir snabbt frisk Havet!!!! Jag ska kämpa på för att inte förstöra de "tänkta" -10 kg men mina arbetskamrater ska bjuda mig på födelsedagsfest imorgonkväll och jag har bestämmt mig för att njuta fullt ut och inte tänka på vad jag stoppar i munnen....så risken är mycket stor med att jag inte bidrar med några 0,6 kg. Pepp till alla!!!!!
Tack! Te och rostat bröd har jag fått behålla. Man har ju inte ork till nått.
Grattis till Lag Orange igen som gått ner mest denna vecka hela - 2,47% Grattis till Beeeea som gått ner mest i procent hela - 2,57 % Under gula linjen hamnade det Röda laget Resultatet och poängställning kommer in på hemsidan i morgon orkar inte detta idag.
Wohooo, Pandoria :-)))
KRya på dig Havet!!! Du vet, allt ont för väl nåt gott med sig... lite mer minus på vågen i helgen???!!! Kram påre
Vägde mig på wii:et nu på wii fit plus och den visade 75,1kg och sen kollade jag för ett år sen när jag startade wiet i jan 2010 så vägde jag 111,5kg så det är juh att jag har gått ner 36.4kg på ett år =) å jag ska ner till 70kg =) hihi
Tezlan, du inte bara har varit skitduktig, du inspirerar ocksa.
Ja det är roligt å hjälpa andra med det man har gjort att man har inte skippat maten i helt å hållet jag åt mycket potatis å sånt i början men det gör ja inte nu..utan har ersatt det med brocoli =) å mycket avakado äter ja nu oxå =)
helt galet!!! ni är så duktiga :) jag har en riktig skitvecka och redan gått upp 3 kg =(=(=( jääääääkla skiiit vecka!!½!!