Veteran
6814 inlägg
Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:
Väntar på veckans utmaning från Gula Laget. Intressant att se vad dom hittar på:) Nästa vecka kör Röda laget utmaningen.
Utmaningen från Lag Gul! - klara att förbruka i träning 3500 kcal / lag - 100 situps /pers/vecka - alkoholfri vecka ( dvs tomma kalorier) Lycka till :) :)
Vikt 79kg blankt. Gick mina steg fram tills i frdags då jag fick vinterkräksjuka tillsammans med barnen. Sitter just nu på akuten med dottern pga uttorkning. Armhävningar ok. Tar igen stegen i veckan som kommer utöver övriga utmaningen för kommande vecka.
Jo, så stekte jag vitkål. Jag som avskyr vitkål, men den köpte jag. Det funkade istället för spaghetti. Hyggligt iallafall. Spaghettin såg godare ut, men det ver ett NEJ. Mjölk minskar jag ner på och jag saknar verkligen ett stort glas mjölk! Men det var oxå ett NEJ.
Vecka 4 Utmaningen från Gula Laget! klara att förbruka i träning 3500 kcal / lag 100 situps /pers/vecka alkoholfri vecka ( dvs tomma kalorier) Lycka till :) :) Lägger in denna även på hemsidan nu!
Hej ! Dagens vikt 94 resultat -1,3 kg tjohhooo utmaningarna har gått sådär har promenerat så gott jag kan. kan säga direkt att alkoholfri helg nästa helg blir svårt jag och min man har bokat in en mysig herrgårdsweekend. pepp alla nu . kram Lena
+0,3kg i veckan vart det plus men men jag tar igen det så nya vikten 75,8kg
Här blev det ett pyttelitet plus på 0,1 kg ny vikt 91,2 kg. Utmaningar har inte gått bra. Gick i snitt 6300 steg. Grattis Lena! Skönt att det vänt för dig!
-0,5kg blev det den här veckan, ny vikt: 79,5 =) Grattis till ditt stora minus Lena! Utmaningarna har gått sådär...har mest försökt koncentrera mig på att skaffa nya rutiner nu när jag har börjat jobba, men den här veckan ska jag ta itu med utmaningarna ordentligt! =)
Dagens vikt: 69,9 kg. (-0,6kg). Stegen vet jag inte riktigt men jag klarade det nog inte. Gick i början på veckan och har jobbat HELA helgen så då kom jag nog upp i mina steg men om det räckte för mina lata mellan dagar det vet jag ej. Pappa köpte en motionscykel igår som jag ska pröva idag :D Angående grönsakerna så äter jag redan allt och lite till. Men köpte för första gången fryst sparris bara för att pröva nått nytt! :) Säger nej gör jag hela tiden :P Pepp Pepp till ALLA! -10 klarar vi nog!! :)