Veteran
6814 inlägg
Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:
:-), heja havet, jag ar ocksa imponerad, hihihi
Vad bra ni alla kämpar på........själv har jag hamnat i en riktig svacka...tappat all motivation och all karaktär för tillfället..... Ska försöka att ta mig i kragen och sätta igång med veckans utmaning.....hoppas jag får lite hjälp av min lagkamrat.....känner mig lite ensam i mitt lag!!! Pepp till alla som kämpar på, jag är imponerad av er!!!!
MammaEva jag har mailat till matilda få se när hon svarar. Även till Beeeea också.
Men visst går veckorna fort hörni... Redan inväntar vi resultatet från vecka 4, det är ju helt crazy.... Pepp på er alla!!!! Pandoria, jag har mailat dig :-) Jag ställer mig på crossen tors, lör o sön för att bränna vort en del av de 3500 kcal. Kan nog komma upp i knappt 2000 på det.... hur ser det ut för dig?
Hej hörni, jag tror jag blir tvungen att hoppa av härifrån, känns inte rätt att mammaeva ska vara tvungen att vara i lag med mig som inte är aktiv alls och glömmer rapportera in min vikt hela tiden.
Matilda. Tråkigt att du inte kan vara med mer. Mammaeva. Hoppas vi får tag på en ny lagkamrat till dig snart. Ingen som har nån på sidan som vill vara med här.
Tyvärr Beekan din vikt blev inte ändrad till minus. Resultatet på hemsidan kommer in under lördagen när jag är ledig.
Grattis till Lag Blå som tog ledningen denna vecka med 1,30%. Grattis Beeeea som gått ner mest denna vecka igen - 1,62 % Under Gula Linjen hamnade det Lila Laget. Denna vecka gick vi ner -1,5 kg
Ingen fara beekan då har du ju ett extra kilo minus nästa vecka! :D Som någon skrev: Guu va veckorna går fort... Så kul o se hur kroppsformen ändras Jag är mindre nu än vad jag va för över ett år sen när jag va "normal viktig" iaf på överkroppen, på lår och rumpa saknas det fortfarande 3 respektive 4 cm så är jag där :D Ska bli spännande o se hur man ser ut med ytterligare -10 kg. (har gått ner 5,5 kg än så länge har 3,5 kg kvar till min "normal vikt"... Bra jobbat Beeeea och lag Blå! :)
Hej och halsning och pepp till alla. jag hoppas det gar bra for er och att lagen jobbar ihop sina kalorier:-). For mig har det gatt synnerligen bra. Men idag kopte vi en dammsugare:-(. Men jag delade den med min spinkiga syrra:-)....Problemet ar att hon inte har vag, sa jag vet inte hur jag ska fa ihop vagningen till pa mandag. Idag var vi hemma hos nagra bekanta och de hade en vag sa jag tankte smygvaga mig. Och det enda som kom upp var Err. Men snalla rara tankte jag, har jag gatt upp sa mycket att vagen inte klarar mig langre. Fast jag kanner mig smalare.