icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

BIGGEST LOSER NYSTART 2011!

Veteran
6814 inlägg
29 januari 2011 15:41

Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:

• Veteran
    6814 inlägg
    4 mars 2011 18:40

En förklarning varför jag inte ändrade beekans resultat är: Kunde ha ändrat, men när jag räknade ut alla %. Så hade det blivit att ni gått upp o tagit ledningen igen. Så den ändring kändes fel tyckte jag. Hade det inte varit så hade jag gjort ändring. Trevlig helg allihopa o kämpa på med utmaningen. Röda laget kom i håg utmaningen till nästa vecka 100kg hoppas det löser sig med vågen.

• Mycket engagerad
    132 inlägg
    4 mars 2011 20:32

Tack Pandoria! Vad jag förstår var vi tillfälliga "vinnare" - så, bra jobbat lag orange!

• Utmärkt medlem
    845 inlägg
    5 mars 2011 14:53

Går det bra att jag lämnar min vikt nu???? Den är lika som förra veckan 76,2 kg. Jag ska fira min födelsdag under tre dagar och kommer inte att tillgång till vågen förrän på tisdag kväll.....om det inte går bra med dagens vikt så lämnar jag in min vikt på onsdag morgon. Kämpar på med utmaningen och kommit en bit på vägen men får svårt att komma upp i "lagkalorierna" eftersom jag är ensam i mitt lag....men jag ska väl klara hälften av dem i alla fall har jag tänkt mig!!!! Pepp till er alla och ha en riktigt bra helg....själv ska jag snart få avnjuta en trerätters födelsedagsmiddag....ska bli gott och jag ska njuta av varje bit och inte tänka på kalorierna idag !!!!

• Veteran
    6814 inlägg
    5 mars 2011 15:36

Mammaeva det är ok noterat detta nu. Grattis på födelsedagen vilken dag det nu är. Hoppas vi får tag på en lagkamrat till dig snart. smaklig måltid! Nu har jag suttit i solen och njutit. Tog en promenad nere på strandpromenad i sol och blåst. Skall sätta mig med resultatet nu så det kommer snart in.

• Veteran
    6814 inlägg
    5 mars 2011 18:22
  • Mycket engagerad
    150 inlägg
    6 mars 2011 16:24

Usch, har varit en riktigt taskig vecka pga träningsförbudet...känns som om träningen sätter tonen för hela veckan; om jag inte kan träna går hela veckan åt h*lvete =( Men nya tag nästa vecka med mycket träning och hälsosam mat! Extra många peppkramar åt alla Losers, tror att vi alla behöver lite extra peppningar just nu =)

• Mycket engagerad
    313 inlägg
    6 mars 2011 17:01

hej far jag lamna min vikt idag sondag, jag hittade en vag, digital, och den vagde 98.1. Fast jag hade klader pa och det var nu i eftermiddags. Men jag kommer inte att ha vag resten av veckan. pepp till alla.

• Veteran
    2753 inlägg
    6 mars 2011 17:19

hej ! kollade på resultatet för förra veckan och totala viktnedgången måste väl vara mer än 1,1 kg? jag får det till 6,6 kg för alla i lagen? Tyvärr havet jag har mumsat alldeles för god mat i helgen fast jag tänkt mig för så kommer jag ha gått upp flera kg i morgon. /lena

• Mycket engagerad
    164 inlägg
    6 mars 2011 18:49

Kontrollräknade jag med, fick det till -1,5 kg för alla lag... Jag kommer ha samlat på mig vatten tills imorrn så jag hoppas till gudarna att vikten jag tappat tidigare i veckan räcker så det fortfarande blivit en lite nedgång. Har varit helt okej med träningen denna vecka så hoppas, hoppas!! :P Pappa har köpt en ny tränings cykel och den är nu väl inkörd :D Pepp Pepp alla, hoppas på bättre resultat nästa vecka! :)

• Veteran
    6814 inlägg
    6 mars 2011 19:04

Vecka 1 -23,9kg Vecka 2 -4,1 kg Vecka 3 -5,5 kg Vecka 4 -1,5 kg Hoppas vi kan klara av att gå ner mer än -1,5 kg denna vecka. Lena. här blir det ett plus som det såg ut i morse på vågen. Väntar på veckans utmaning av det Röda Laget! Nästa veckas utmaning gör ni i Gröna Laget! Så ni har en vecka att fundera ut nått.