Veteran
6814 inlägg
Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:
Veckans vikt 69.9kg (±0 kg) Hoppas på ditt extra kilo denna vecka beekan :) Alkoholen har inte varit nå problem och jag har bidragit med 1500 motionskalorier och minst 150 situps (tappade räkningen...)
Ny vikt 99,1 kg,´, trots mens då jag brukar lägga på mig 2 kg då.. hihi ;) Lag gul fixade alla utmaningar, tillsammans har vi tränat bort 4546 kcal :) :) Kraam på er!
var är veckans utmaningar förresten? :)
66,2 stadiga kg, jagär så glad att vågen inte gått + denna vecka. Jag har liksom tappat fokus och bara är allmänt trött och sugen på allt allt och åter allt... Jag är livrädd att fastna i nåt ätmönster... ja inte vet jag... Men Pandoria, vi får peppa varann och sätta ett mål per mail, så vi kommer ner lite mer... Kram på er alla!!!
beekan jag känner samma här
Min vikt i dag 107kg -1,3 kg mums
Jag har vart med min hund på vet idag å kollat patella och ögonlyst henne så allt var UA hehe sen kände oxå vetinären på magen hennes å hon e dräktig han kände 3st =) å hon e bräknad den 18 april =)
Sen min vecka var hur bra som helst jag å killen har gått 1 mil två dagar =) å gått lite annat...om en vecka så börjar jag praktisera på ÖB i en månad =)
grattis till de blivande valparna gud va mysigt. /Lena
Det har inte kommit in någon utmaning än från det Röda laget Erika75 och Rospigg hoppas det kommer snart!