icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

BIGGEST LOSER NYSTART 2011!

Veteran
6814 inlägg
29 januari 2011 15:41

Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:

• Mycket engagerad
    472 inlägg
    8 mars 2011 07:48

Min belöningen är en utlandsresa men den kommer efter sommaren så jag måste hålla vikten till dess...

• Veteran
    2753 inlägg
    8 mars 2011 09:33

Hej! grattis alla kvinnor på internationella kvinnodagen Idag är det även fettisdagen men jag hoppar semlan har inte ätit någon iår ännu och tänker hålla det löftet. kram alla från Lena

• Mycket engagerad
    182 inlägg
    8 mars 2011 11:13

Hej tyvärr har det gått dåligt även denna vecka men ny vikt är 95,3

• Mycket engagerad
    150 inlägg
    9 mars 2011 10:01

Blev ett litet snedsteg igår då min sambo överraskade mig på jobb med semlor åt mig och mina arbetskamrater...kunde inte motstå, han var så snäll ju =) Får hoppa över min fuskdag i helgen istället =)

• Mycket engagerad
    202 inlägg
    9 mars 2011 11:54

Nästa delmål (2) är om 0,7 kg. Då ska jag nog unna mig två paket vackra tulpaner, som jag ska sätta i köket, men även denna gång ska jag unna mig en god dessert. För jag räknar med att ha nåt mitt mål till lördag och då har jag planerat att prova baka Key Lime Paj :-D Nej jag vet, man ska inte unna sig ätbart, men mellan mina mål så unnade jag mig massor med kläder, så det blir lite mindre denna gång och ett bra skäl att prova denna omtalade paj. Vi åker till svärmor på lördag och det är alltid roligt att ta med nåt nytt... :-) Delmål 3, ingen aning, ett par snygga byxor tror jag och två tröjor, det får nog vara lite osagt... Delmål 4 = Slutmålet, då blir det ett par märkesjeans, en trenchcoat och snygga underkläder. Samt en klänning och ett par snygga pumps till det inplanerade bröllopet vi är bjudna på...

• Engagerad
    72 inlägg
    9 mars 2011 12:33

mitt nästa delmål är om 5kg, då ska jag gå och få en ansiktsbehandling :)

• Mycket engagerad
    164 inlägg
    9 mars 2011 13:14

Mitt delmål 1 är att väga under 70 i två sammanhängande veckor. Det skulle ha blivit i måndags om jag inte hade vägt 70,4 i söndags så om jag väger mindre än 69,9 på måndag (14/3) ser jag faktiskt mitt mål som avklarat :D Det borde inte vara något som helst problem, hoppas jag ;) När målet äntligen är nått så ska jag beställa en klipptid för nu når mitt hår ner till midjan...

• Mycket engagerad
    313 inlägg
    9 mars 2011 14:22

Ok, jag sager som Latur min lagkompis. 5 kg nasta delmal. Sa da ska jag ner till 93. Och mitt delmal ar att fixa haret. Farga och slinga eller klippa en snygg ny frisyr. Jag vill annu inte kopa klader. Lite har jag ju kvar sedan viktresan uppat ocksa. Latur, jag kommer ater till ordningen och hem pa fredag, sa da hor jag av mig ordentligt. Vi maste peppa pa varandara i fortsattningen ocksa. Varen ar snart har och ratt som det ar sa ar det sommar. Och lite smalare ska vi vara till dess. Allesammans. kram o pepp till alla 100 kg/gula laget

• Veteran
    2753 inlägg
    9 mars 2011 14:26

jag satsar också på 5 kg i taget eller nästa delmål är att väga under 90 skulle vilja köpa någon snygg klänning som inte är i bigsize modell.Just nu känns det ganska motigt faktiskt :( /Lena

• Veteran
    2753 inlägg
    9 mars 2011 15:53

har cyklat 15 minuter i rask fart på motionscykeln /Lena