Veteran
6814 inlägg
Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:
100kg noterat din vikt.
å i veckan har det gått bra med vikten för mig helt otroligt...lite har jag då gått ner =)
Godmorgon! Nu är det dags för Zumba, men ska jag vara helt ärlig känns det inte värt det att gå upp vid den här tiden när jag skulle få sova en och en halv timme längre! =P
Lag Grön min vikt ned gång -1,2kg nya vikt 74,6kg
Jag får ta den här smällen helgen har varit värd det +3 kg vikt 97 tror att det dock kan vara något med vatten och hormonen som spökar lite det är ju inte normalt att gå upp 3 kg på en helg annars direkt, vägde ju 93 i fredags. Nu ska jag skriva upp allt jag stoppar in och motionscykla och röra på mig ordentligt denna vecka så jag sätter fart på förbränningen igen. sorry havet vi lär ju hamna under gula strecket på grund av mig . /lena
Ett litet litet minus på -0,3kg blev det den här veckan, rätt nöjd ändå =)
Min vikt 92,1 kg Lena jag bidrog också till att vi hamnar under Gula linjen igen. utmaningen gick sådär kom på när jag la mig i går att jag bara gjort 60 sittups. Alkoholen klarade jag mig utan. Fick ihop 1830 tränings kcal.
Hejsan! upplever att det är svårt att hinna med allt som ska göras. Har därför inte varitute på den här sidan på hela förra veckan... Var på gym tre dagar iallafall. Körde nutrilett ganska strikt, med undantag från en fest i fredags. Det har gett resultat! Veckans vikt är 81,9... lustigt nog känns det som om jag fuskar när jag kör nutrilett. Det handlar ju mycket om att förändra sina matvanor, och det gör man ju inte med nutrilett precis. Trots detta ska jag köra hårt med nutrilett även nästa vecka, kanske mest för att mentalt känna att jag faktiskt har förlorat i vikt också. Viktminskningen den här veckan är nog mest att jag förlorat vatten.../Ging
Jag dammade av motioncykeln under veckan. Det var riktigt skönt att cykla. Tävlade mot min son som åkte vasaloppet vem som kom först till första kontrollen det blev jag. så det blev 11 km på cykeln igår. Får se hur det blir med motionen framöver, vad jag får för förhållningsorder. Skall till sjukhuset i morgon och göra ultraljud på hjärtat. I fall jag har samma hjärtfel som min mamma och min bror. Brorsan har fått förhållningsorder att inte anstränga sig. Vart går gränsen att anstränga sig. Håll tummarna för mig att jag ärvt mina gener från min pappa. Ha en trevlig måndag. Just nu ligger vi tatalt på -0,3 kg klarar vi att slå -1,5 kg denna vecka:)
Jag håller tummarna för dig lagkompis!!! bra gjort med cyklingen vann du också spurtpris? hihi kramis från lena