Veteran
6814 inlägg
Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:
Dom lagen som inte haft någon utmaning än. Prata ihop er med er Lagkamrat om vilken utmaning ni skall ha och maila till mig. Så lägger jag in dom när det är dags. Ifall ni inte kan maila så skickar jag ett till er som ni svarar på. Då blir det ingen väntetid med utmaningarna. Vad säger ni om detta?
Min vikt 78kg (-1kg)
Ja gröna laget har redan nästa veckas utmaning så gott som klar, så om ingen utmaning dyker upp senare idag kan väl vi stå för utmaningen denna veckan...? =)
Utmaning Lag RÖD: Formulera en belöning till er själva som ska genomföras när ni uppnått nästa delmål eller mål i viktnedgången. Skriv ner denna och berätta för oss andra. Ex. När jag nått mitt delmål 77kg ska jag ta en weekendresa till England (och när jag nått min målvikt 73kg ska jag handla in en ny basgarderob inför sommaren)
Vikt & mått Startvikt: 109,5 kg Aktuell vikt: 74,6 kg Viktförändring: 34,9 kg Målvikt: 75 kg (-0,4 kg) Aktuellt BMI: 26,1 Energibehov: 1687 kcal / dygn Längd: 169 cm
Röda Lagets Utmaning: Formulera en belöning till er själva som ska genomföras när ni uppnått nästa delmål eller mål i viktnedgången. Skriv ner denna och berätta för oss andra. Ex. När jag nått mitt delmål 77kg ska jag ta en weekendresa till England (och när jag nått min målvikt 73kg ska jag handla in en ny basgarderob inför sommaren) Ligger ute på hemsidan också!
2150 motionskalorier har det blivit denna vecka för min del men tyvärr ingen viktminskning, står kvar på samma vikt.
Tack Lena! Mitt spurtpris var att åka till jobbet;)
Min belöning för mitt nästa delmål (75kg) är klippning och färgning hos frissan, och manikyr och pedikyr (fick presentkort som julklapp, så använder det som en belöning) =) När jag nått mitt slutliga mål (68kg) ska min sambo ta mig med på en shoppingtur där han fungerar som plånbok/smakråd/bärare =)
Saknar några resultat från: Lag Brun Beeeea Lag Grå Divgga Chrystal