icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

BIGGEST LOSER NYSTART 2011!

Veteran
6814 inlägg
29 januari 2011 15:41

Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:

• Mycket engagerad
    472 inlägg
    9 mars 2011 16:20

idag har ja bara sovit å sovit....vet inte varför men får sånna perioder ibland kroppen säger bara soooov

• Utmärkt medlem
    845 inlägg
    9 mars 2011 21:50

Har inte tänkt ut riktigt vad jag ska ge mig själv för belöning......när jag når mina delmål.....det får jag göra så kanske det blir en morot att kämpa på lite!!! Vet inte vart min motivation och kämpar glöd har tagit vägen..........måste hitta den snabbt annars blir det inge resultat på vågen.

• Veteran
    6814 inlägg
    9 mars 2011 22:33

MammaEva . du är inte ensammen om att hitta motivation. Här är en till. Lena. Jag fick inga förmaningar om att inte anstränga mig än. ´Jag hade också den tjocka väggen. Fått papper idag att det blir ett arbets Ekg i slutet av mars. Sen skall jag gå med ett Ekg hemma i 1 dygn/1 vecka. Min bror gick 1 vecka. Nu blir det sängen. dygn i morgon på jobbet. Nu kämpar vi på mot mera minus!

• Veteran
    6814 inlägg
    9 mars 2011 22:34

Saknar fortfarande resultat från: Lag Brun Beeeea Lag Grå Divgga

• Nykomling
    8 inlägg
    10 mars 2011 07:10

okey...delmål ett för mig är att gå under 80 kg, vilket innebär en viktminskning på ca. 2 kg. När jag har gjort det ska jag gå och få en massage. Dessutom ska jag och en kompis gå ut och äta en lagom nyttig lunch... Delmål två är ytterligare fem kilo minus. Då ska jag ta med två av mina systrar till skövde badhus -relaxavdelningen. Delmål tre är ytterligare fem kilo minus, dvs ca 70 kg. När jag har nått det ska jag ta med mig min make på en resa över helgen. Min målsättning är att det här målet ska vara nått i augusti. (I september ska jag disputera och då SKA jag ha gått ner. Då ska jag ha en snygg klänning på mig!!!:-)) slutmålet är slutligen ytterligare fem kilo minus-målvikt 65 kilo!! (eventuellt kommer jag att nöja mig vid ca.68kg). Då ska jag ta hela min familj på en långresa till Asien!Det här målet ska vara nått i december. Tittade lite på biggest looser igår. Det är oerhört inspirerande faktiskt! Nio veckor hade de hållt på om jag fattade rätt... Klart som sjutton att vi ska klara det också! Mitt liv är just nu ganska uppstressat.... som det kan vara ibland när man pluggar. Har deadline på en text i morgon och orden sitter långt inne... Sover fem timmar/natt, vilket gör att jag är trött och har ännu svårare att klämma ut dem...

• Veteran
    2753 inlägg
    10 mars 2011 08:44

Håller med Havet nu kämpar vi på, härlig vårsol ute så det får bli en promenad och en sväng på motionscykeln idag också.har bestämt att försöka köra en sväng på cykeln varje dag även om det bara är en kvart så är det bättre än att köra en jättesväng i veckan och sedan vara helt slut .jag håller tummarnar för dig havet att allt ser bra ut med arbetsbelastningen. kram från Lena

• Mycket engagerad
    202 inlägg
    10 mars 2011 09:50

De som missar att rapportera in, kan inte de stå kvar på förra veckans vikt då? Så slipper man vänta in dem?

• Veteran
    6814 inlägg
    10 mars 2011 19:23

Bra förslag beekan ! Räknat i hop som hastigast så ser det ut som vi gått ner -6.9 kg denna vecka. Bra jobbat allihopa! Även vi som fått plus vi vänder till minus nästa vecka o försöker ta 7 kg då;)

• På gång
    26 inlägg
    10 mars 2011 19:56

Hej! Vill hänga på i er utmaning! * Startvikt: 95,9 kg * Aktuell vikt: 91,3 kg * Viktförändring: 4,6 kg * Nästa delmål: 89,9 kg (-6 kg, har delmål med 3-kilosintervaller) * Målvikt: 65 kg Det här ska bli kul! Vill gärna ha en utmaning också, det verkar spännande! Hälsningar Harrkungen

• Utmärkt medlem
    845 inlägg
    10 mars 2011 20:21

Visst kan man låta de som inte rapporterar in få behålla sin vikt från förra veckan.......men om de uteblir flera gånger är det tråkigt för den som är i samma lag att inte ha en lagkompis att kämpa tillsammans med tycker jag.....vitsen är ju lite att man ska ha en lagkamrat och peppa och bli peppad av. Havet visst ska vi försöka att fixa 7 kg tillsammans den här veckan...."bara" att vi alla kämpa på.....hoppas jag kan bidra med ett minus den här gången.....jag kämpar på för fullt med att få bort mina extra kaorier från mitt födelsedagsfestande....men de var det värt!!! Välkommen hit Harrkungen....såg att du och jag ska bilda lag.....jättekul tycker jag att få en lagkamrat igen att kämpa tillsammans med!!!!!