Veteran
6814 inlägg
Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:
Pandoria!!! Bra!!! Tyvärr sänkte jag väl oss denna vecka :-( Gått upp 1 kg över natten :-( Idag blir det typ vatten :-D Nejdå, men jag vet inte.... soppa.... 67,2 kg, rapporterar jag in idag då :-( Vilken loser jag känner mig som...
ny vikt 101,2 =( =( känner mig riktigt värdelös, så jag oneade mig med extra pass på gymmet imorse, 625 glada kcal förbrukade iallafall. Den här veckan ska bli den bästa!!!!! :S Ni är så duktiga allihopa!!! kramar på er allihop!
Yeeppie! Ny vikt i dag 108,3 kg / - 0,7 kg har aldrig gått ner så mycket på en vecka BLÅ LAGET
ny grönska ; tillagat blomkål vilket jag inte gjort någon gång. stegen har jag också klarat :)
Beekan: Du är ingen Loser! Vikten har ju för sjutton runnit av dig sen start! Det är säkert bara vatten eller nått sånt som är borta till nästa vecka! :) Jag kom under det berömda 70 väggen och har legat under sen i torsdags så nu ska jag ÄNTLIGEN klippa mig :D Whiii som jag har längtat!
Jag har haft en skitvecka... är definitivt en looser...väger nu 84,2. Alltså mer än jag gjorde när jag gick med i matdagboken. Pest! Kör nutrilett i en vecka för att komma igång igen, med start idag. Har nämnligen två mentalt sett gräsliga veckor framför mig också, sedan blir det lugnt igen i tre veckor innan det sätter igång igen ända fram till i juni. Det krassa livet för en doktorand som är i slutfasen av sitt arbete. Ska förhoppningsvis vara klar efter sommaren, men jag vill ju bli smalare innan dess...
Pandoria... men man blir ju såååå besviken på sig själv, när det gått så bra. Men nu känner jag att jag är back on track igen. Det är ju så jäkla kul att du kom under 70, det är så stort steg!!! Jag klippte mig förra veckan, och i helgen blev det nytt i garderoben, bla en snygg ?"pilotjacka"? om det heter så.... köpte endast kläder i M och byxorna i 40, kunde komma i 38, men de satt liiiiite tight.... Inbjudan till bröllopet komm förra veckan, ska hänga upp den och en bild på mig, så jag verkligen sporras till att gå ner meeeer!!!
Grattis till alla som har gått ner å massor PEPP till er =)) bra kämpat
Usch, var till sjukhuset på ett litet ingrepp idag och har nu läkarförbud att träna den här veckan =( Trodde inte att det skulle bli så, trodde att jag bara skulle vila typ en dag eller nåt...nu är det totalförbud att träna =( men ska göra lite situps och hålla mig borta från alkoholen iaf ;)
Ok, min invagning, 98.7. Sa jag har gatt ner, kul, forra vecckan var ju si och sa. Nya gronsaker har varit svart, men jag har kopt olika varje gang. Stegen har jag lyckats med, eftersom jag har gaendet som traning. Att saga nej. Fasiken det ar sa svart. Blev en pizza i lordags. Orkade inte laga mat, utan vi hamtade hem.... Pepp till alla, gillian sa kul att du gick ner sa mycket. Heja. Och heja till alla andra. Eftersom det ar gula laget som har utmaningen denna vecka kommer vi sjalvklart att vinna. Vi har ju inte vunnit an, sa nu ni:-)))))). Latur nu tar vi dem! hihi. IOO kg/ gula laget