Veteran
6816 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
Vikt för veckan blev 87,6 :D Alltså -0,9. :D
Veckans vikt 92,3 alltså +0,2 :-/ Men jag antar att det är en del vatten i kroppen för det är "den" veckan nu. Ska nog gå bättre nästa vecka.
Nya vikten 85,3 vilket innebär en liten viktminskning (men ändå minskning) på 0,2 kg - Lag GRÅLATTE Faan människor, NI ÄR GRYMMA, bara så ni vet!!
91.3 lag vit
Plommonsenap: 80,4kg (ingen ändring)
88,5 kg
Ny vikt: 70,8, alltså -0,7kg vilket jag är väldigt glad för då jag varit riktigt förkyld o inte gjort många knop på hela veckan plus, ätit jättedåligt och massa sött/glass/godis. Så blev riktigt positivt överraskad av vågen imorse. Ny vecka, nya utmaningar och frestelser. Men ta en dag i taget så SKA vi klara detta! Ett extra pepp till er som har det lika kämpigt som mig. Och till er alla! Bra kämpat och fortsätt så!
Lag grålatte dagens vikt 79,5 kg ett minus på 1,3 kg woop woop
Lag grålatte veckans vikt 85,6 , så -1,4kg sen förra veckan
Terrie83 det är helt ok med både ock. Viktigaste för mig är vad som står på vågen. hundvan noterar att du är borta o skriver +-0 på dig denna vecka.