Veteran
6816 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
Lag Tuggummis mellanmål: god skinka keso och melon en smoothie med banan, jordgubbar, vaniljyoghurt o lättmjölk, supergod =) 100gr keso + 1 msk solrosfrön och en frukt eller grönsak. hårda mackor och kaffe
Lämnar in min vikt för vecka 6! Thesslan,lag Limegräs, vikt 84,0 kg! Nu lämnar jag er en vecka för lite sol o värme på sydligare breddgrader, Vikt för vecka 7 kommer den 14:e Massor med pepp och lycka till alla... :)
ny vikt : 89kg små små steg
Gillar verkligen veckans utmaning!!! Denna gång kommer jag att klara den, jag ska verkligen avstå socker o annat skit. Och röra på mig medvetet 30 minuter om dagen.
Så Här ser det ut just nu med lagen! Snälla kolla upp med Era lagkamrater och skriv här om det är OK för alla. Skriv jätte gärna lagnamnet med era färger då är det lättare för mig att veta att det är OK. Kan ha missat några när jag ögnade igenom som hastigast. Mint Syren Svart har jag fått både ja och nej ifrån? Chokladrosa Marin o turkos Tuggummi Senap o plommon = ?? Åskgrå GråLatte LimeGräs Vit Silver Solgul Vinröd DimgråSand Körsbär Isblå Chiliapelsin Kobolt
För mig är det okej att gå ihop med lag senap iaf. :) /Callinas från lag Plommon
SolGul slår sig gärna ihop med lag Silver!
Veckans vikt: 91,9.
Veckans vikt: 74.9kg
85,5 lag grå