Veteran
6816 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
ok undrade bara =)
Jag kan inte prata för hela vårt lag men känns bra med 8 pers i Lag Lime-gräs
Jag tycker att sex pers i lag choklad-rosa (härligt namn :P) verkar toppen! Jag lovar att komma med bättre resultat nästa vecka ;)
Tycker det blir perfekt med ett lag på 6st. Som det ser ut på min våg nu, så ska resultatet bli betydligt bättre på måndag. Stort fång rosor för din flexibilitet och enorma arbete, Havet!
Hejsan! Det går bra för min del, lag Plommon.
För min del funkar det finfint med sammanslagning av lagen.
Yaay! Vad duktiga vi var Lag Svart som vann denna vecka :D Bra jobbat!! Och vad kul att vi blivit tre helt mig ovetandes - det är så mycket skrivande i tråden nu för tin` att det är svårt att hålla kolla. Välkommen Annsod! Duktiga Havet, Jag slår gärna ihop mig med fler! Vill passa på att flika in här att jag kommer att vara borta från 20/2-25/3 (lämnar vikt den 20/2 och sedan 26/3) Just so you know.
Rapportering av vikt: 85 kg stod vågen på idag! :)
hehe första gången någonsin jag kommer etta i någonting :D
Grattis till Lag Svart och Lavli - bra kämpat!!