Veteran
6816 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
Jag tycker att det är en bra idé att slå ihop lag som inte har så många medlemmar. Inte nödvändigtvis för att det ska bli mer rättvis fördelning men för att det är peppande att ha fler i sitt lag. Fler som kan byta erfarenheter, stödja o.s.v.
Vilket också är den största anledningen till att jag vill ha fler i laget. Jag behöver verkligen också peppning o stöd från lagmedlemmar, även om vi gör vad vi kan i vårt lag för att stödja varann, men skulle definitivt va bättre med fler.
Bra jobbat havet!!
Här kommer ett förslag om att göra om från 26 lag till 9 st lag. Det kommer att vara 11 eller 12 eller 13 eller 14 o 15 personer i varje lag. Vad säger ni om detta?
Havet - det låter bra tycker jag! Men hur kommer det se ut viktmässigt i lagen?
Låter bra=)
Bra havet!! Nu gäller det att vi stöttar varandra!!
Havet: Det låter jättebra!!
oj vad många blir ju lite mycket om man ska skicka mail till alla dem som vi gör i vårt lag
Det var många i varje lag det. Men varför inte? Vi efterfrågade ju fler i varje lag ;-)!