Veteran
6816 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
Här kommer det en fråga jag fått. Det gäller i första hand ni som inte är så många i era Lag. Frågan är om ni som är få personer i lagen skall slå Er ihop med ett annat Lag i samma viktklass så ni blir några fler i Laget?
@ Havet; skönt att höra! för absolut inte så det är menat! @MikaTela, jo visst är det procentuellt men känns ändå inte jämbördigt. @ Troxii; vi ligger runt 70kg... Men men så är det nu, så får det ju va till någon mer än jag vill ändra det
Anette, vi ligger runt 55-65kg.
Så för att ni har ca 5kg mer så skulle ni ha många fler i laget? Det är ju än en gång, procentuell minskning som räknas... Så kan inte se att det skulle va så jättestor skillnad faktiskt. Men igen... om det bara är jag som tycker så här så börjar jag mig självklart för majoriteten.
Jag tänker att fler i laget blir också fler som peppar varandra. Jag behöver peppning för att hålla ihop mig själv i tävlingen och se det som en utmaning och är därför tacksam för mina lagkamrater som peppar och inspirerar mig!
Veckans vikt 72,5 kg
Havet: Det kan kanske vara en bra idé för det är ju roligare om man har någon att kämpa med!
Missade att lämna vikt igår, men här kommer den några timmar sent: 67,1
Resultat Vecka 5! Denna vecka gick vi ner - 49,3 kg Grattis Lag Svart ni gick ner mest denna vecka med hela -1,66% Grattis Lavali som har gått ner mest denna vecka -3,85% Under Gula Linjen hamnade Lag Chili och Lag Rosa. Så denna veckan får ni hjälpas åt med att komma på en utmaning. 3 st har inte kommit in med resultat dom är gul markerade. Kommer det inte in någon vikt till nästa vecka tar jag bort dom. Lag indelning har jag plockat bort dom som inte är aktuella. Kollar över om vi skall bli färre Lag med mer folk i.
Bra jobbat Havet! Grattis Lag svart och grattis Lavali! Bra jobbat!!