Veteran
6816 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
Vi i lag vit trivs med vårat lilla lag, det känns som man kanske kommer bort i mängden om det blir så stora lag.. / Lag vit
Mig är det vilket som, Havet, du gör det du gör bäst och efter dina villkor! :)
Jag trivs bra i mitt lag, och jag känner att det kan blir många om man slår ihop och blir 13-15st. Det är svårt att göra alla i tråden nöjda några vill ha små lag och några stora, så jag håller med Troxii att du gör det som blir bäst för dig!!!!
Jag tycker det låter som ett bra förslag att slå ihop lagen, om inte annat för att minska ifyllandet för Havet en aning! Som sagt, hör av dig om du behöver hjälp. Vi är nog flera som både kan och är villiga att avlasta dig. Kanonjobb!
Havet, jag tycker att ditt förslag på lagfördelning låter bra!
Tycker också att 13-15st är för många, att ca 8 är mer lagom
Här kommer ett förslag! 18 lag. Dom lagen som blivit sammanslagna säg till om det OK för er. Detta är bara ett förslag just nu. Jag gör ingen ändring förrän det OK! Mint 8 pers Syren o svart 5 + 3= 8 pers Choklad o rosa 3+3= 6 pers Marin o turkos 3+4= 7 pers Tuggummi 6 pers Senap o plommon 4+4= 8 pers Åskgrå 8 pers Latte o grå 3+4= 7 pers Gräs o lime 4+4= 8 pers Vit 2 pers Silver 4 pers Solgul 5 pers Vinröd 6pers Sand o dimgrå 2+5= 7 pers Körsbär 5 pers Isblå 5 pers Chili o apelsin 3+4= 7 pers Kobolt 7 pers
Tycker inte att man ska vara fler än 8 i ett lag. trivs bra i lag askgrå :)
men vita laget är ju bara 2 varför är de så få?
Vita laget var nöjda o ville ha det så.