Veteran
6816 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
117,5 kg
64,9 kg, lite ner men ändå ner :)
Bra att ni döper om lagen. Då vet jag vad skall skriva. Spännande o se hur resultatet kommer att bli denna vecka! Här kommer det bli plus. Muskler i stället för att minska på vågen.
Det verkar vara okej för lag silver med en sammanslagning. (vet inte om faktan finns redan). Blir härligt med mer folk och mer pepp.
Vecka 6 Utmaning Lag Rosa o Chili: Dra in på sockerintag under veckan, inget godis/snacks el dyl Träna minst 30min / dag om man vill kan man lägga ihop ex 2 dgr o köra 1h då istället
Bra utmaning! Själv ger jag mig också en livsutmaning och det är att aldrig mer hamna över 80 kg! Ny vik: 79,8!
Ny vikt: 153,3 Bra utmaning!! - vet inte vilket är svårast; avstå socker eller träna 30 min/dag....
118,8 är min nya vikt i chilliapelsin, kan det vara fel på vågen? :-(
Ny vikt: 73,5 kilo. :D
Vikt för vecka 6: 95 kg :) Lag vinröd