Veteran
6816 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
Lagändring! Syren och svart har jag inte fått något ordenligt svar från! Ifall det skall vara 1 eller 2 lag. Här kommer alternativ för dessa 2 Lag: Fortsätta som vanligt med Lagen Syren och Svart eller bilda Laget SvartSyren Mint Chokladrosa TurkosMarin Tuggummi PlommonSenap Åskgrå GråLatte LimeGräs Vit SilverSolgul Vinröd DimgråSand Körsbär Isblå Chiliapelsin Kobolt
119.8 är dagens vikt.
Lag Turkos tycker det är ok att slå ihop sig med lag Marin! Jag inkommer med min vikt på onsdag (missade vägningen imorse och har nu ätit frukost).
Tyvärr +1 kg. Ny vikt 71,0! Lag chokladrosa
Lag körsbär, dagens vikt: 99,8 kg!
Lag åskgrå. Plus denna vecka :( 82,5. Hoppas det är hormonerna som spökar
Lag Chiliapelsin KajsaF 102,9
91,0 kg denna veckan Nästa vecka (vecka 7) har barnen sportlov och då är vi på skidsemester i fjällen så då kan jag inte väga mig men jag återkommer måndagen därpå. är det ok att meddela frånvaro på detta sätt?
77 kg idag. Lag Plommon/Senap
Dagens vikt: 67.5.