Veteran
6816 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
Veckans vikt 100,0 SUCK.....
95,3 blir tyvärr ett plus denna vecka men jämfört med tidigare år så har jag ändå hållit igen rätt bra över dessa födelsedagar. Hela släkten fyller år nu... Nu ska jag köra godis, läsk och chips fritt i en månad!
75,6 kg. Hoppas det släpper snart. Dipp i måndags, men tränar på bra. Rättare sagt: Det släpper snart!!!
Nja..... 71,2, några hekto + denna vecka. Nya vecka nya tag.
Nu har jag ändrat namnet på Syren tråden till SvartSyren :) Välkomna alla och nu kämpar vi på !!!
99.3 Lag körsbär
81,9... Så massa plus denna veckan tyvärr. Nu ska jag till gymmet. Inte ok. Har även ett vad med mamma som går ut om tre veckor, inte tusan ska hon vinna detta! :) Förlåt lag plommonsenap
Ny vecka nya utmaningar! Nu satsar vi alla på minus nästa vecka om så bara ett hekto!! Pepp, pepp, pepp......
Ny vikt 98.2 Lag vinröd
Det tar mig emot något otroligt, men jag står still i vikt. Havet: samma vikt som förra veckan mao.