Veteran
6816 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
Har haft motivationsbrist till tusen. Men igår kom och av mina jobbarkompisar och sa "BRING IT ON"! Så nu ska vi tävla internt om vem som går ner mest i vikt procentuellt. :P Vi kör månadsvinster, 100 kr i trisslotter och den som tar hem hela vinsten i sommar blir bjuden på bio och snacks av förloraren. :P Så igår sprang vi upp och vägde oss på våran gigantiska golvvåg på bageriet. Så nu jäklar måste jag vinna! Inte nog med att man går ner i vikt, så kan man vinna lite pengar också. ;P
Halen89: låter som en bra motivationshöjare, jag håller tummarna för att du vinner vadet.
ohhh vad kul låter ju jättebra. hur mycket ska du gå ner tänkte du?
Jag skulle vilja gå ner 6 kg allt som allt. Men skulle vara glad om jag går ner 3 kg till juni.
Resultat Vecka 6 Denna vecka gick vi ner - 31,1 kg Grattis Lag Körsbär ni gick ner mest denna vecka med hela -1,05% Grattis Malley som har gått ner mest denna vecka -4,45% Under Gula Linjen hamnade Lag Kobolt. Nu är även Lagindelningen inne på Hemsidan!
Grattis lag körsbär och Malley!!!
GRATTIS till Malley och körsbärslaget
jag glömde totalt lägga in vikten denna vecka... haft galet mycket att göra :/
Oj tack känns ju helt underbart :-) Nu kör vi på . /lena lag körsbär
Lavali jag var inne på er lag sida och hämtade din vikt! Ni har ett bra system ni kör med i Lag Mint! Lätt att gå in och se vikterna på alla.