Veteran
6816 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
Gratts malley,,,bra kämpat och gratts till hela lag körsbär!!!
Jösses vad kul det är med lag. Trots att jag gick ner så lite så fick jag vara med i vinnande laget. Lag körsbär ni är så BRA! Och alla ni andra också. Jag var totalt omotiverad förra veckan men tack vare några mejl från laget kom motivationen tillbaka och nu med vinsten så kommer motivationen att hålla i sig lite till. Så ge inte upp om ni är i en svacka, håll ut, motivationen kommer tillbaka. Ett extra grattis till Malley, bra jobbat!!!!
Uberberg hennes vikt kom in på torsdag morgon.
Dom som är gulmarkerade i resultatlistan har inte kommit in med någon vikt denna vecka. Kommer det ingen vikt nästa vecka så blir dom bortplockade.
Förlåt!! Tog paus i helgen. Och lämnade tydligen hjärnan någonstans. Har helt glömt bort tävling och mitt lag :( Påt igen!!! Ses på måndag :)
godmorgon alla biggest looser kämpare. Jag vill bara tipsa om att om ni har svårt att komma ut och motionera så är ett tips att träna hemma via tvn med en ny dvd. Det finns många att välja på och själv är jag lite galen i dans -dvder .jag kör afrikansk dans och har tränat varje dag hemma i vardagsrummet och hoppat runt och jag mår så bra av det. Ha en bra helg nu pepp till alla. /Lena (lag körsbär)
Tack så mkt allihop och grattis till Lag Körsbär.. alla lag kämpar på bra och hoppas det går mot era mål :)
Viktrapport: 84,3 kg
Är det för sent att gå med?
magen ja det är försent för denna omgång.